کد خبر: ۳۷۸۷۳۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
كارشناس سازمان هواشناسي افزود: با ورود يك سامانه بارشي از شمال غرب طي دو روز آينده به ويژه در ساعات بعدازظهر مناطقي از شمال غرب، دامنه‌هاي جنوبي البرز، ارتفاعات البرز، شرق سواحل درياي خزر و شمال شرق رگبار باران گاهي رعد و برق و وزش باد شديد موقتي پيش‌بيني مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598، امير حسين نقشينه با اشاره به وضعيت جوي كشور گفت:  طي سه روز آينده به ويژه در ساعات بعدازظهر و اوايل شب ابرناكي، رگبار باران، رعد و برق و كاهش وزش باد شديد موقت در شمال غرب، سواحل شمالي، ارتفاعات و دامنه‌هاي جنوبي البرز و شمال شرق كشور پيش‌بيني مي‌شود. 

وي افزود: تا پايان هفته براي جنوب شرق كشور در بعضي ساعات وزش بايد شديد كه پديده گرد و خاك را ايجاد مي كند، دور از انتظار نخواهد بود. 

كارشناس سازمان هواشناسي تاكيد كرد: با ورود يك سامانه بارشي از شمال غرب كشور طي دو روز آينده به ويژه در ساعات بعدازظهر مناطقي از شمال غرب، دامنه‌هاي جنوبي البرز، ارتفاعات البرز، شرق سواحل درياي خزر و شمال شرق رگبار باران گاهي رعد و برق و وزش باد شديد موقتي پيش‌بيني مي‌شود. 

نقيشه افزود: امروز هواي تهران كمي ابري تا نيمه ابري، همراه با بارش پراكنده، وزش باد شديد، گاهي رعد و برق و احتمال گرد و خاك با بيشينه و كمينه 30 و 19 درجه سانتيگراد  خواهد بود. در روز پنج شنبه 13 خرداد ماه نيز هواي پايتخت نيمه ابري، در بعضي ساعات ابري گاهي رگبار و رعد و برق و وزش باد شديد با بيشينه و كمينه 30 و 18 درجه سانتيگراد پيش بيني مي شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها