کد خبر: ۳۷۶۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
توسط موسسه مستشهدین وصال انجام پذیرفت؛
ترجمه این کتاب به زبان اردو و در 96 صفحه شامل گزیده بیانات مقام معظم رهبری در موضوع بیداری اسلامی در قطع پالتوئی با همکاری نهضت جهانی مقاومت و موسسه مستشهدین وصال تهیه و توسط "اداره امید طلاب پاکستان" منتشر و در کشورهای اردو زبان توزیع گردیده است. همزمان با انتشار این کتاب، "ترجمه عربی" کتاب «‌بیداری اسلامی در کلام امام خامنه ای» توسط "موسسه مستشهدین وصال" آماده انتشار گردیده است.
به گزارش پایگاه 598، کتاب «‌بیداری اسلامی در کلام امام خامنه ای» گزیده بیانات مقام معظم رهبری که چندی پیش توسط موسسه مستشهدین وصال گردآوری و تدوین شده بود، به زبان اردو توسط پژوهشگران پاکستانی "قاضی فیاض و حسین علوی" و با همکاری نهضت جهانی مقاومت و موسسه مستشهدین وصال تهیه و توسط "اداره امید طلاب پاکستان" منتشر و در کشورهای اردو زبان توزیع گردیده است.




ترجمه این کتاب به زبان اردو و در 96 صفحه شامل گزیده بیانات مقام معظم رهبری در موضوع بیداری اسلامی که در شش فصل تدوین شده است، در قطع پالتوئی منتشر گردیده است.

همزمان با انتشار این کتاب، ترجمه عربی کتاب «‌بیداری اسلامی در کلام امام خامنه ای» توسط موسسه مستشهدین وصال آماده انتشار گردیده است.

عناوین این کتاب در شش فصل تدوین شده است عبارت است از «ضرورت های بیداری اسلامی»، «عوامل پیدایش بیداری اسلامی» و «شاخصه ها و مولفه های بیداری اسلامی»، «وظایف، راهکارها و فرصت های بیداری اسلامی»، «آسیب ها و تهدیدات بیداری اسلامی» و «تحقق بیداری اسلامی».


این کتاب به کوشش محمد حسن رضایی در سال جاری در 119 صفحه با قیمت 1500 تومان به همت مؤسسه مستشهدین وصال منتشر گردیده است و تا کنون به "چاپ هفتم " رسیده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به سایت پاتوق کتاب به آدرس www.bookroom.ir مراجعه فرمایند یا با شماره 02517746992 تماس حاصل فرمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها