کد خبر: ۳۷۶۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
یك فروشنده كتابهای مذهبی در باكو گفت: در بین كتابهای مذهبی فروش كتابهای استاد مرتضی مطهری با استقبال خوبی مواجه شده است

یك فروشنده كتابهای مذهبی در باكو گفت: در بین كتابهای مذهبی فروش كتابهای استاد مرتضی مطهری با استقبال خوبی مواجه شده است.

 'رمضان محمد اوا' روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود:استقبال مردم از كتابهای استاد مطهری سبب شده است كه كتاب' آشنایی با علوم اسلامی' با ترجمه آذری این اندیشمند ایرانی ، به یكی از پرفروش ترین كتابهای مذهبی در باكو تبدیل شود.

وی تصریح كرد: از استاد مطهری كتابهای زیادی داریم اما كتاب آشنایی با علوم اسلامی ایشان یكی از پرفروش ترین كتابهای كتابفروشی ما است.

وی گفت در حال حاضر رساله های آیات عظام مكارم شیرازی، موسوی اردبیلی، بهجت و سیستانی از جمله كتابهایی است كه مردم برای خرید آنها تمایل بیشتری نشان می دهند.

این فروشنده كتابهای مذهبی در باكو افزود: كتابهای جاذبه و دافعه حضرت علی (ع) ، انسان وایمان، حكومت ها و نصیحت های استاد مطهری نیز فروش خوبی دارند.

محمد اوا گفت: تمام فروشندگان كتابهای مذهبی مجازند تنها كتابهایی را كه در جمهوری آذربایجان به زبان آذری به چاپ رسیده است بفروشند.

وی در خصوص فروش فیلم های مذهبی نیز گفت: در بین فیلم های مذهبی نیز تقاضا برای خرید فیلم های یوسف پیامبر و مختارنامه از همه بیشتر است.

یك فروشنده دیگر كتابهای دینی اظهارداشت: بیشتر خریداران كتابهای مذهبی در باكو را دینداران و جوانان علاقه مند به مسایل مذهبی تشكیل می دهند.

وی كه خواست نامش اعلام نشود، گفت: فروش كتابهای مذهبی خوب است اما كتاب های استاد مطهری بیشترین خریداران را دارد.

وی اظهارداشت: تمامی كتابهای مذهبی كه عرضه می شود به زبان آذری در باكو به چاپ رسیده زیرا ورود كتاب های مذهبی از خارج از كشور ممنوع است.

هفته گذشته نیز سایت خبری 'اسلام آذری' جمهوری آذربایجان در خبری اعلام كرده بود كه كتاب ' آشنایی با علوم اسلامی ' استاد مرتضی مطهری یكی از پرفروش ترین كتابهای مذهبی در این كشور است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها