کد خبر: ۳۷۲۹۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیشتر شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید، معتقدند که رئیس‌جمهور بعدی آمریکا بیشتر از رئیس فعلی به رژیم صهیونیستی خدمت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نظرسنجی جدید مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در اراضی اشغالی فلسطین، انجام شد نشان می‌دهد، اکثریت صهیونیست‌ها معتقدند هرکدام از نامزدهای فعلی رئیس جمهور ایالات متحده شود، بیشتر از اوباما به اسرائیل خدمت خواهد کرد.

به نوشته پایگاه صهیونیستی «تایم اسرائیل» در نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه بین‌المللی TNS برای کانال یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، مشخص شد بیشتر اسرائیلی‌ها حضور هیلاری کلینتون در کاخ سفید را ترجیح می‌دهند اما از طرفی مطمئن هستند ترامپ بهتر از همه می‌تواند با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم کنار بیاید.

51 درصد از افراد شرکت کننده در این نظرسنجی معتقدند که هرکدام از کاندیداهای فعلی می‌تواند برای به رسمیت شناخته شدن یک دولت یهودی مفیدتر از باراک اوباما واقع شود و 26 درصد انتظار تغییری را ندارند.

تنها 8 درصد از نظردهندگان می‌گویند رئیس جمهور بعدی آمریکا از اوباما بدتر خواهد شد. البته تعداد کسانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، اعلام نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها