کد خبر: ۳۷۲۷۸۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
تيم فوتبال استقلال روز جمعه دست به كاري بزرگ زد و موفق شد با پيروزي ۳ بر صفر برابر فولاد يكي از بهترين پيروزي‌هاي فصل خود را آن هم يك هفته بعد از شكست سنگين دربي تهران كسب كند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم: تيم فوتبال استقلال روز جمعه دست به كاري بزرگ زد و موفق شد با پيروزي 3 بر صفر برابر فولاد يكي از بهترين پيروزي‌هاي فصل خود را آن هم يك هفته بعد از شكست سنگين دربي تهران كسب كند. اين پيروزي از آن جهت مي‌تواند براي هواداران استقلال بسيار مهم باشد كه بعد از شكست از پرسپوليس خيلي‌ها كار استقلال را در ليگ پانزدهم تمام شده تلقي مي‌كردند اما اين تيم با يك بازگشت رويايي موفق شد دوباره هواداران خود را براي قهرماني در ليگ برتر اميدوار كند. استقلال در حالي توانست بهترين پيروزي فصل خود را كسب كند كه معمولا تيم‌هايي كه در دربي شكست مي‌خورند با مشكلات زيادي روبرو مي‌شوند و تا چند هفته نمي‌توانند از فشار هوادارانش‌شان خارج شوند اما استقلال با يك نمايش زيبا تا حدي خاطره شكست برابر پرسپوليس را از ذهن هوادارانش پاك كرد.

ميانگين سني كه 3 سال پايين آمد

ميانگين سني استقلال كه در بازي با فولاد به ميدان رفت 3 سال كوچكتر ميانگين سني تيمي بود كه در بازي با پرسپوليس به ميدان رفته بود و خيلي‌ها اعتقاد دارند اگر همين تركيب در بازي با پرسپوليس به ميدان مي‌رفت هرگز اين شكست سنگين رقم نمي‌خورد. در اين بازي مظلومي ترجيح داد به جاي استفاده از بازيكنان پا به سن گذاشته مثل عمران‌زاده، برهاني، خرسندنيا و پروپژيچ از بازيكناني مثل نورافكن، برزاي، اسماعيلي و شعبانلو استفاده كند كه اين بزرگترين نقطه مثبت آبي‌ها در اين بازي بود. تيمي كه به خوبي در زمين جنگيد و توانست استقلال را به رقابت قهرماني برگرداند.

اتحاد براي قهرماني

استقلالي‌ها بعد از شكست در دربي پايتخت روزهاي سختي را پشت سرگذاشته بودند اما در تمرين روز گذشته و تحت تاثير پيروزي برابر فولاد كاملا جو براي آنها تغيير كرد تا جايي كه آنها اعتقاد داشتند پرسپوليس در 3 بازي باقي مانده حتما امتياز از دست خواهد داد و اين تيم مي‌تواند قهرمان ليگ پانزدهم شود. آبي‌ها اين هفته با سايپاي بحران‌زده بازي دارند و اميد زيادي دارند با پيروزي در اين بازي بتوانند بار ديگر صدرجدول را از حريف ديرينه‌شان پس بگيرند.

نكته ابهام برانگيز بازي

بعد از بازي خيلي‌ها گفتند اسكوچيچ چون گزينه سرمربيگري فصل بعد استقلال است، در بازي با اين تيم از تمام توان تيمش استفاده نكرده است و اين موضوعي است كه شب بازي استقلال برابر فولاد در صفحه‌هاي اجتماعي به شدت به آن پرداخته شد، موضوعي كه خيلي بعيد است صحت داشته باشد. اسكوچيچ در 3 فصل حضورش در فوتبال ايران كارنامه خوبي از خود به جاي گذاشته است و البته حرفه‌اي‌تر از آن است كه براي رسيدن به نيمكت استقلال دست به چنين كارهايي بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها