کد خبر: ۳۷۲۳۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي گفت: «مستند ظهور نزديك است» يك دام خطرناك براي مردم و جوانان ما بود كه به همت روحانيان و متخصصان امر مهدويت جلو آن گرفته شد.
به گزارش 598 به نقل از کیهان، حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي، يكشنبه شب در همايش «مهدويت و رسالت حوزه هاي علميه» كه در شبستان امام خميني حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه«س» برگزار شد اظهار داشت: ما بايد در زمينه مهدويت افرادي را تربيت كنيم كه به صورت تخصصي توانايي پاسخگويي به شبهات را داشته باشند و مركز تخصصي مهدويت در اين راستا گام برداشته است.
وي با تجليل از خدمات برخي بزرگان حوزه در عرصه مهدويت نيز گفت: شخصيت هايي مانند آيت الله صافي گلپايگاني و آيت الله اميني از سال هاي قبل از انقلاب با انتشار كتاب هايي در اين عرصه مهم قدمهاي مثبتي برداشتند.
قرائتي يادآور شد: آثار اين شخصيت ها، درمان دردها بود و مانند شهيد مطهري هر كجا كمبودي احساس مي كردند در آن حوزه وارد مي شدند.
متولي آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) در مراسم اهداي حكم خادمي به حجت الاسلام والمسلمين محسن قرائتي كه در حاشيه اين همايش انجام شد، از فعاليت هاي قرآني و ديني وي نيز تجليل كرد.
حجت الاسلام والمسلمين سيدمحمد سعيدي در سخناني با اشاره به اينكه خادمي حرم كريمه اهل بيت(ع) موجب افتخار است، گفت: بسياري از بزرگان و مردم ما تاكنون سعادت خدمت به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را پيدا كرده اند.
در ادامه اين مراسم، سرتيپ رحيم صفوي، با بيان اينكه مدل انقلاب مردم ايران و ساقط كردن رژيم پهلوي الگويي براي كشورهاي جهان شد، افزود: تونس و مصر با الگوگيري از مدل انقلاب اسلامي توانستند ديكتاتورهاي خود را ساقط كنند و پيروي و الگوگيري از همين مدل در بحرين و يمن در حال انجام است.
مشاور عالي فرمانده كل قوا با اشاره به اينكه نظام جمهوري اسلامي از دل تفكر شيعه و اعتقاد به مهدويت و وجود حضرت مهدي(عج) تشكيل شده است، تصريح كرد: اين حكومت به جهان شرق و كمونيسم كه مي گفتند دين سبب نزول ملت هاست و غربي ها كه مي گفتند دين از سياست جداست ثابت كرد، اين فرضيه ها باطل است.
از آيات عظام صافي گلپايگاني
و اميني تقدير شد
در همايش مهدويت به پاس فعاليت هاي حضرات آيات صافي گلپايگاني و اميني در عرصه مهدويت از مقام اين دو شخصيت بزرگ علمي تجليل به عمل آمد.
حجت الاسلام والمسلمين قرائتي در تجليل از مقام اين دو شخصيت اظهار داشت: 40 سال پيش كه اين دو عزيز عالم رباني بودند در جمع ما بچه ها حضور يافته و به سوالات ما پاسخ مي دادند.
رئيس ستاد اقامه نماز لوح تقدير را به پاس خدمات بي شائبه آيت الله صافي گلپايگاني به ايشان تقديم كرد و بيان داشت: من مقلد آيت الله صافي گلپايگاني هستم و چطور مي شود شاگرد از استاد خود تجليل كند.
وي همچنين لوح تقديري را به آيت الله اميني اهدا كرده و بر دستان اين استاد حوزه بوسه زد.
در پايان اين مراسم از 40 نفر از طلاب برگزيده از جمع 3 هزار نفري كه در دوره مقدماتي مهدويت شركت كرده بودند تجليل به عمل آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
aha
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
تحفه ای از اصول گرایان برای مردم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها