کد خبر: ۳۷۰۶۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: ما مي‌خواهيم در هفته‌هاي پاياني آرامش در ليگ برتر وجود داشته باشد اما گويا برخي‌ نمي‌خواهند.

به گزارش پایگاه 598، حسين عبداللهي در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اتفاقات عجيب و غريب ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و ملوان اظهار داشت: متاسفانه روز گذشته شاهد بازي زيبايي در زمين مسابقه نبوديم. در مقابل تماشاگران روي سكوها و همچنين بازيكنان درون زمين برخوردهاي مناسبي با يكديگر نداشتند و اتفاقات ناگواري را به وجود آورده‌اند.

وي ادامه داد: پس از پايان بازي بازيكنان تيم ميهمان در رختكن حبس شدند و برخي عوامل منتسب به باشگاه ملوان اغتشاشاتي را به وجود آوردند كه البته بايد گزارش ناظران به دست ما برسد تا بتوانيم در مورد اتفاقات رخ داده تصميم بگيريم.

دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد مصاحبه بازيكنان از جمله بنگر كه اعلام كرد تنها قرار است تماشاگران پرسپوليس محروم شوند، تاكيد كرد: كميته انضباطي تمام هم و غم خود را در هفته‌هاي پاياني ليگ برتر بر اين گذاشته است كه در كمال آرامش مسابقات برگزار شود اما گويا اين مسئله فكري بيهوده است. گويا نمي‌گذارند و نمي‌خواهند كه اين اتفاق رخ بدهد.

عبداللهي افزود: همين دو سه هفته پيش بود كه هواداران باشگاه ملوان محروم شدند و بازي اين تيم بدون تماشاگر برگزار شد. بنگر براي صدمين بار است كه اين گونه فكر مي‌كند و چنين مصاحبه‌هايي را انجام مي‌دهد در صورتي كه كميته انضباطي نگاهش به همه تيم‌ها برابر است و تصميم يكسان مي‌گيريد.

دبير كميته انضباطي همچنين در مورد مصاحبه‌هاي مازيار زارع و پژمان نوري كه اعلام كردند اراده‌اي براي قهرماني پرسپوليس وجود دارد، گفت: كدام اراده؟! هر مسئله‌اي كه بيان مي‌شود مستلزم بيان ادله‌هايي هم هست. به هر حال ما به اين مسائل رسيدگي خواهيم كرد. هنوز مصاحبه بازيكنان را نخوانده‌ايم و پس از بررسي اين موارد راي خود را صادر خواهيم كرد.

وي در مورد اينكه چه زماني به پرونده اين اتفاقات رسيدگي مي‌شود، گفت: عصر امروز تشكيل جلسه خواهيم داد و در صورتي كه پرونده اين بازي كامل باشد به آن رسيدگي مي‌كنيم. البته احتمال صدور راي در امروز ضعيف است اما سعي مي‌كنيم كه هرچه زودتر راي خود را صادر كنيم.

دبير كميته انضباطي در مورد اينكه امكان دارد بازيكناني از دو تيم براي هفته آينده محروم شوند، گفت: بحث محروميت بازيكن مسئله‌اي است كه به چند مورد از جمله تكرار تخلف، سنگيني آن و موارد ديگر بستگي دارد. هم‌اكنون نمي‌توانم در مورد اين مسئله صحبت كنم و بايد تمامي موارد را مورد بررسي قرار بدهيم. شايد در برخي موارد پرونده را به كميته اخلاق ارجاع دهيم كه آنها به موارد رسيدگي كنند.

عبداللهي در مورد شادي نامتعارف بازيكنان دو تيم و اينكه مديرعامل باشگاه ملوان هم اعلام كرده كه اين گونه شادي‌ها تحريك‌آميز است، تاكيد كرد: شادي بعد از گل حق هر بازيكني است كه مي‌تواند انجام بدهد اما اين مسئله بايد متعارف باشد كه البته در AFC و فيفا تعريفي از متعارف بودن نداريم. به هر حال اين مسئله به آداب و رسوم باشگاه‌ها برمي‌گردد و در آيين‌نامه چيزي در مورد آن ذكر نشده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها