کد خبر: ۳۶۹۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰

هدایت شهریاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مسلماً بازی آسانی را در مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر پیش روی نداریم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: فولاد تیم بسیار خوبی را در مسابقات لیگ جاری در اختیار داشته ولی بازیکنان ما برای کسب هر سه امتیاز این مسابقه تمام خوزستانی به میدان می‌روند.

مدافع تبریزی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به وضعیت روحی مناسب این مجموعه افزود: با پیروزی خوبی که در مقابل پرسپولیس تهران داشتیم در وضعیت روحی و روانی بسیار خوبی قرار داشته ولی بازیکنان ما باید هوشیار باشند تا در باد این برد نخوابند.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال فولاد خوزستان که در دو هفته گذشته مسابقات لیگ برتر دو شکست را در پرونده دیده مطمئناً برای جبران نتایج اخیر روبروی صنعت نفت صف‌آرایی کرده که  این موضوع کار را برای ما مشکل می‌کند.

شهریاری تصریح کرد: اختلاف اندک ما با فولاد خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر انگیزه بازیکنان صنعت نفت را برای صعود در رده‌بندی دو چندان می‌کند.

وی از شرایط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت و اضافه کرد: قبول دارم که در دور برگشت مسابقات لیگ برتر دچار افت و خیز شدیم.

کاپیتان دوم زردپوشان آبادانی افزود: استرس در مسابقات خانگی سبب شده بود که در نتیجه‌گیری در مقابل تماشاگران خودی ناکام بمانیم که پیروزی روحیه‌بخش در مقابل پرسپولیس این مشکل را نیز برطرف کرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 بعد از ظهر نهم بهمن ماه مهمان تیم فولاد خوزستان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها