کد خبر: ۳۶۹۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
محمد حسين عراقي زاده با انتقاد شديد از حرکت ناشايست تماشاگران حفاري اهواز معتقد است بازيکنانش هيچ حرکت تحريک آميزي را انجام نداده‌اند.

به گزارش 598، ديدار روز گذشته تيم‌هاي فوتسال حفاري اهواز و گيتي پسند اصفهان که به ميزباني اهوازي‌ها برگزار شد، همراه با حواشي بود و تماشاگران طرفدار حفاري پس از پايان بازي به زمين مي‌آيند و کادر فني و بازيکنان گيتي پسند را مورد ضرب و شتم قرار مي‌دهند.


محمدحسين عراقي زاده، سرپرست تيم فوتسال گيتي پسند در اين مورد، گفت: پس از اتمام بازي ناظر فدراسيون به من گفت که تيم را موقتا به رختکن نبرم تا برخوردي رخ ندهد. من نيز تيم را وسط زمين نگه داشتم، اما به ناگهان تماشاگران خوزستاني به زمين ريختند و شروع کردند با مشت و لگد کادر فني و بازيکنانمان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


وي ادامه داد: حتي سرمربي و سرپرست حفاري نيز آمدند و جلوي درگيري را گرفتند، من نيز بازيکنانم را به اطراف مختلف متفرق کردم تا بيشتر از اين کتک نخورند، اما به هر حال محمد کشاورزي که بهترين بازيکن آسيا است، بدون هيچ گناهي مورد ضرب و شتم قرار مي‌گيرد. ناظر بازي نيز گزارش را نوشته است و نيازي به شکايت باشگاه گيتي پسند نيست، به هر حال من براي آينده فوتسال نگرانم و اين چيزها براي فوتسال خوب نيست. اين افراد تعدادي شناخته شده بودند و بعد از اين که به طرف ما حمله و کتک کاري کردند، از ورزشگاه فرار کردند.


گفتنی است، بازي تيم‌هاي شرکت ملي حفاري اهواز و گيتي پسند اصفهان در قالب هفته‌ بيستم ليگ برتر فوتسال با نتيجه‌ مساوي چهار بر چهار به پايان رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها