کد خبر: ۳۶۸۴۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، سرانجام امروز رای نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اختلاف ایران و عربستان اعلام شد که این رای به نفع عربستان بود، نه ایران.


به گزارش بانک ورزش، بر اساس رای ای‌اف‌سی ایران و عربستان که تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حاضر هستند تا 6 فروردین فرصت دارند تا یک کشور بی‌طرف را انتخاب کنند.


احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال عربستان که اعتراف کرده 9 عضو از 12 اعضای کمیته AFC را در اختیار دارند، درباره این تصمیم AFC گفت: درخواست برگزاری بازی ها در کشوری سوم تصمیمی قطعی و غیرقابل برگشت بود مخصوصا اینکه رقابت‌های فوتبالی از حاشیه های زیادی برخوردار است.

 

او در ادامه حرفاهایش با ادعاهای دروغین که در سال های اخیر در ایران بر مشکل برخورد کردند، گفت: ما در خاطره خود برخی از بازی هایی را داریم که در ایران برگزار شد و مشکلات زیادی برای باشگاه ها و تیم ملی ما به وجود آمد!

 

رئیس فدراسیون سعودی برای توجیه حمایت های AFC از آنها در این قضیه این طور گفت: پشتیبانی و حمایتی که کمیته های مختلف AFC از فدراسیون عربستان انجام دادند نشان داد که تصمیم ما درست بوده است. زیرا ما خواستار بازی در کشوری بودیم که امنیت را برای ما فراهم کند!

 

عید از نفوذ عربستان در AFC پرده برداشت و گفت: ما خوشحالیم که در کمیته اجرایی  AFC نه عضو از دوازده عضو را داریم و این نشان دهنده قدرت عربستان در زمینه فوتبال است.

 

او از دو کشور قطر و امارات به عنوان میزبان دیدارهای آسیایی عربستان نام برده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها