کد خبر: ۳۶۷۱۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۲     ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
العربیه در حالی امروز ویدئویی از مهندسان ربوده شده ایران منتشر کرد که اسناد ارائه شده در آن به شدت مضحک است.





 در حالی که ارتش به اصطلاح آزاد! سوریه فیلمی از مهندسان ایرانی ربوده شده منتشر کرد تا ادعاهای سراسر کذب خود را درخصوص دخالت نظامی ایران در سوریه اثبات کند که مدارک نشان داده شده در فیلم تنها شامل دو کارت پایان خدمت و پاسپورت ایرانی آنها است!

به گزارش 598 ، امروز العربیه سعی کرد با انتشار فیلمی از مهندسان ایرانی ربوده شده به جو سازی علیه ایران بپردازد که اسناد نشان داده شده در فیلم کاملا تمسخر آمیز است.

امروز (جمعه) گردان فاروق وابسته به ارتش آزاد! سوریه که از طرف آمریکا و صهیونیستها حمایت می شود، با انتشار بيانيه ای سراسر کذب اعلام کرد این افراد در حال تیر اندازی بسوی مردم بودند که با حمله غافلگیرانه گردان فاروق روبرو شده وبه همراه دیگر جنایت کاران بشاراسد به اسارت درآمدند!

به گزارش 598 در ویدئویی که العربیه آن را منتشر کرد ، شخصی که خود را مسئول گروه ايرانی دستگیر شده معرفی میکند با بیان اینکه نظامی است و آثار ضرب و شتم از صورتش به وضوح مشخص است ، می گوید: " من سجاد امیریان مسئول گروه سرکوب تظاهرات مردم سوریه هستم ، ما دستورات مستقیم خود را از نیروهای امنیتی وابسته به نیروی هوایی سوریه در شهر حمص می گیریم." 
وی در ادامه می گوید : " ما از آقای خامنه ای می خواهيم که برای آزادیمان تلاش کند تا به خانه هایمان برگردیم."

تمسخر آمیز آنکه مواردی که در این فیلم به عنوان اسناد نظامی بودن مهندسان ایرانی نمایش داده می شود عبارت است از یک فقره کارت پایان خدمت نظام وظیفه سپاه و یک فقره کارت پایان خدمت نظام وظیفه ارتش !
این درحالی است که هر جوان ذکور ایرانی حدود دوسال خدمت سربازی را در یکی از نیروهای نظامی انجام میدهد و دریافت کارت پایان خدمت نظام وظیفه در ایران از قبل از انقلاب امری مرسوم و عادی است!

علاوه بر آن صفحات خالی پاسپورت ایرانیان ربوده شده نیز به عنوان سند دخالت ایران نشان داده می شود!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها