کد خبر: ۳۶۶۷۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۰۴     ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
جدال آبی‌های تبریز با اهواز
در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان استقلال اهواز است. گسترش فولاد تبریز در دو بازی آخر خانگی خود برابر تیم‌های صبای قم و ملوان انزلی به برتری دست یافته و به دنبال کسب سه امتیاز کامل از تیم قعرنشین جدول است. آبی‌های تبریز که با 28 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند در صورت پیروزی برابر استقلال اهواز این فرصت را دارند که تا رده هفتم صعود کرده و در نیمه اول جدول قرار گیرند.

به گزارش پایگاه 598، در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان استقلال اهواز است. گسترش فولاد تبریز در دو بازی آخر خانگی خود برابر تیم‌های صبای قم و ملوان انزلی به برتری دست یافته و به دنبال کسب سه امتیاز کامل از تیم قعرنشین جدول است. آبی‌های تبریز که با 28 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند در صورت پیروزی برابر استقلال اهواز این فرصت را دارند که تا رده هفتم صعود کرده و در نیمه اول جدول قرار گیرند.

استقلال اهواز بعد از تساوی برابر تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان، هفته گذشته در مصاف با نفت تهران مغلوب شده و با 9 امتیاز در انتهای جدول قرار داشته و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته اول هستند. استقلال اهواز امسال به رقابت‌های لیگ برتر صعود کرده است، اما در بیست و یک بازی تنها یک برد برابر سیاه‌جامگان کسب کرده و با فاصله زیاد تیم آخر جدول است.

بازی رفت دو تیم در اهواز با دو گل به صعود گسترش فولاد تبریز به اتمام رسیده بود.

بازی تیم‌های گسترش فولاد تبریز با استقلال اهواز ساعت 15 امروز شنبه 15 اسفند در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد واقع در بینان دیزل برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها