کد خبر: ۳۶۶۰۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: کم‌تجربه بودن تیم استقلال اهواز و عدم وجود تجربه کافی حضور در لیگ برتر برای اکثر بازیکنان این تیم، می‌تواند به نفع ما تمام شود.
 به گزارش پایگاه 598، مصطفی اکرامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، درباره شرایط تیمش اظهار داشت:پس از اینکه در بازی مقابل استقلال علی‌رغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم، در شرایطی ایده آل تمریناتمان را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود:در بازی مقابل استقلال تهران حتی تیم حریف و هوادارانش نیز از نمایش ما لذت بردند اما متأسفانه نتوانستیم از این دیدار امتیاز بگیریم.در صورت باید باخت مقابل استقلال تهران را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را بر روی کسب 3 امتیاز از بازی مقابل استقلال اهواز بگذاریم.

بازیکن تیم گسترش فولاد با اشاره به دیدار پیش روی این تیم مقابل استقلال اهواز، خاطرنشان کرد:به عقیده من آنان به خوبی این موضوع را می‌دانند که تیمشان شانسی برای ماندن در لیگ ندارد و به همین دلیل بدون استرس در زمین مسابقه کار می‌کنند.

وی تصریح کرد:استقلال اهواز بازیکنان جوانی دارد و در زمین مسابقه نیز با انگیزه عمل می‌کند که این موضوع می‌تواند کار را برای تیم سخت کند.از طرفی دیگر،کم‌تجربه بودن تیم استقلال اهواز و عدم وجود تجربه کافی حضور در لیگ برتر برای اکثر بازیکنان این تیم، می‌تواند به نفع ما تمام شود.

اکرامی گفت:اگر بتوانیم در ابتدای کار، به گل برتری دست پیدا کنیم در پایان بازی نیز خواهیم توانست با دستی پر از زمین بیرون بیاییم اما اگر این اتفاق رخ ندهد و در گلزنی ناکام بمانیم، تیم استقلال اهواز 11 نفره دفاع خواهد کرده و اجازه کار را به ما نخواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها