کد خبر: ۳۶۶۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
یادداشت ۵۹۸
سید حمید طباطبائی
1- من عکاس آن عکسی که آن دختر بازیگر ایرانی را عریان در مقابل دوربین نشانده نمیشناسم. آن قدر هم ساده نیستم که این اتفاق را در غلیان خودجوش شهوت یک دختر از وطن گریخته خلاصه ببینم و از محرکین واقعی این اتفاق شوم غافل باشم. من دستانی که فتوای این عریانی را صادر کردند، خوب میشناسم. فتوا دهنده ای که در دی ماه 56 در قم بود، اما نه برای تحصیل فقه.

2- 76 سال پیش، وقتی رضاشاه دستور رسمی و حکومتی کشف حجاب را ابلاغ کرد، دختران جوان ما، در مقابل دوربین های اجانب عریان نشدند؛ چون بزرگترهایشان به آنها گفتند که دستور رضاشاه فرق دارد با فتوای مجتهد جامع الشرایط، چون سلطنت فرق دارد با مرجعیت و ولایت.

3- اما در دی ماه 90، وقتی بزرگترهای جنگ دیده و جهاد کرده ما، فرق بین شاه و ولی فقیه را نمیفهمند، یک هفته هم نمیگذرد که دختران ما لخت میشوند، تا شاید بزرگترها را به عاقبت نفهمی هایشان هوشیار کنند.

4- در زمانه ای که سردار دنیا دیده مافرق بین نظام طاغوت با جمهوری اسلامی را نشناسد، و نفهمد که این انقلاب دنباله نزاع بزرگ حسینیان و یزیدیان تاریخ است، نه دعوایی بر سر یک مقاله موهن، و نفهمد که حق و باطل در همه زمان ها در ستیزند، چه داریوش همایون ها یا سردارهای خمینی نشناخته دست به قلم ببرند یا نبرند، در این زمانه چه تعجبی است اگر دختر تکیه به غرب داده ما، فرق عریانی و پوشیدگی را نفهمد؟

5- وقتی سردار، در سال 56 در قم در مهد انقلاب، فرق میان انقلاب اسلامی با لیبرال دموکراسی را نفهمید و هدف امام از انقلاب اسلامی را حاکم نمودن مردم بر سرنوشت خویش تلقی کرد، چه توقعی داریم که دست پرورده هالیوود، در مهد استکبار و انسان پرستی در آمریکا، فرق میان عریانی و آزادی را بفهمد و عریانی را آزادی جسم و روح خویش تلقی نکند؟!

6- خدایا! عاجزانه به درگاهت توبه میکنم. اما نه بخاطر اینکه چشمم به عکس برهنه آن دخترک فاسد افتاد. توبه من از آن روست که دیدن بی حیایی و برهنگی دختری مسلمان رگ غیرتم را به حرکت در آورد و به نوشتن وادارم کرد، اما بی حیایی قلم سرداری که امام و رهبرم را گستاخانه با محمدرضای نجس مقایسه کرد آن قدر غیرتم را تکان نداد که دست به سلاح برنده قلم ببرم.

7- من تیز ترین تیغ های کینه و نفرتم را نه به سمت آن مقلد فاسد فرهنگ غرب، بلکه به سمت همه آن کسانی نشانه میروم که با سلب اعتماد مردم از حکومت الهی و دینی، فتوای به این برهنگی ها را از خرداد 88 تا به حال صادر میکنند.

8- ای دهر! اگر روزگاری بر مراد دل معاویه گشتی تا علی با معاویه مقایسه شود، فرزندان روح الله، به تو اجازه نخواهند داد که میراث علی را با میراث معاویه ها مقایسه کنی حتی در قلم یاران دیروز علی. اگرچه میراث داران معاویه که در کاخ سبزش، با شیفتگان دنیا و ابلیس احاطه شده‌اند، لیاقت فهم نعمت با علی بودن را ندارند و زماني به فکر مي‌افتند که مجبور شوند آتش جهنم را بر حشر با علی ترجيح دهند.

فاعتبروا يا اولي الابصار
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
فود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۴ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۳۸
۳۸
بسيار عالي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۰
۳۲
۴۷
خالی نبند خالی بند
پاسخ
داود لاریجانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
ای ناشناس بی ادب، به سید اولاد زهرا بی ادبی نکن که بدجوری چوب می خور هاااااااااااا
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
کاشکی ما هم سید بودیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
اگر به سید بودن که آقای خاتمی و موسوی هم از سادات می باشند
پریسا
UNITED STATES
۱۰:۰۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
مثلا تو پر بستی که ترسیدی حتی یک نام مستعار برای خودت بگذاری . عالی تر از عالی بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۴۱
۲۴
ما علی را تنها نمی گذاریم اگرچه خواص دنیا طلب و رزمندگان دیروز مانند طلحه و زبیر از روی نادانی یا خدایی نکرده با اگاهی بخواهند دل او را به درد اورند
ما با ولایت زنده ایم
تا زندهایم رزمندهایم
حتی اگر تنهای تنها مانده باشیم به قول امام شهیدان ما مامور به ادای تکلیف هستبم نه مامور به نتیجه
والسلام
پاسخ
888
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۲۴
۱۳
هركس در اين مملكت به خواهد نسبت به عملكرد ورفتار عده اي اعتراض كند فوري بر چسب كفار بوده را به او مي چسبانيد واز رندي از رهبري مايع مي گذاريد .خجالت بكشيد .اي باند انحرافي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
دم خروس سردارتان بیرون زده، اونوقت ما رو متهم به انحراف می کنید!!!
ای بیچاره ها، مثل گلشیفته جانتان، راهی جز فرار از ایران اسلامی و مهد حاکمیت عقل و ایمان ندارید.
البته وقتی رفتید، قول بدهید که برهنه نشوید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
متاسفم برای این فرهنگی که داری ناشناس!!! دم سردارتون!!! مردک بفهم و راجع به سرداران مملکت خودت مودب باش
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
خیلی احساساتی شدی وضع مالی ات خیلی خوب است یک شب گرسنه بخواب یا مثل علی سنگ بر شکمت ببند آن موقع بنویس فکر کن جواب بده
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۳۲
۲۴
شما خیلی از این دخترها رو آواره کردین فقط به جرم اینکه با شما هم عقیده نیستند پس ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۴
فتوا را که میدهد سرداریا دیگران
پاسخ
از رزمندگان دفاع مقدس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۱
سيد طباطبايي فرق امامت باولايت رابدان كه
امام تنها يكي است و نايب هم ندارد وبا ميثاق الهي به امامت مي رسدو او راهنماي مردم است خواه مردم اورا بپذيرنديا نپذيرنداما او پيوسته خودرا نه تنها در مقابل خدا بلكه در برابر مردم هم مسئول و پاسخگو مي داندبه نهج البلاغه رجوع كنيد تا امام علي براي شما توضيح دهد.اماراجع به ولايت،متاسفانه مدعيان بسياري در فرقه هاي مختلف داشته ودارد ودرتشيع خودمان
كم نيستند كه يا خود مدعي ولايت شده انديا در مقابل ادعاي اين چنيني هواداران شان براي آنها سكوت كرده اند. غاليان(غلو كنندگان)در همين تشيع ما فراوان اند.در بند 3فرمايشات شما متاسفانه حديث توجيه گر هردو يكي است. به عنوان مثال براي هردو ذكر مي شودكه:السلطان ولي من لا ولي له.
پاسخ
ببخشيد شما؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۶
۷
خدايا مارا از دست اين متعصبين نادان رهايي بخش
راستي چرا مابايد تاوان نفهمي بعضي از انسانهاي داغتر از آش را بدهيم
تا كي ؟
خدايا چرا مارا نسل سوخته اين دنياي درندشتت قرار دادي
چرا هر آدم از راه رسيده اي دانسته و ندانسته چوب حراج به حيثيت و آبروي از دست رفته ما مي زند ؟
چرا هر كس از راه مي رسد بحق يا ناحق شروع مي كند به انتقاد يا نظر دادن در هر موضوعي كه ممكن است اصلا به وي مربوط نباشد ؟
چرا چرا چرا
آيا اسلام ما آنقدر ضعيف است كه با يك برهنگي يك دختري كه معلوم الحال است به خطر بيافتد ؟
من اين اسلام ضعيف را نمي خواهم
پاسخ
منم؛ آق بابا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
کج فهمی خود را به پای تعصب و نادانی نگارنده نگذارید، اتفاقا این مطلب کاملا منطقی و معقول است.
پس شما تاوانی جز کج فهمی خود را می دهید، پس لطفا اینقدر فریاد وا اسلاما سر ندهید و در امر خدا بیشتر تامل کنید...
ناشناس
UNITED STATES
۰۹:۴۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۲
ماست و بستی به در باااااااااغ!!!!
پاسخ
آشنا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
جناب ناشناس؛
باغی که هالیوود باشه و ماست زنش هم حسین علائی، حتما به اون ماست به رد باغ بسته می شه ...
ناشناس
UNITED STATES
۱۰:۰۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
یخ نکنی یانکی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۲
۹
مطلب عالی و نثر روان و پرمغزی بود آفرین بر شما افسران جنگ نرم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
سر جوخه هم نیستند ...افسران جنگ نرم!!!
افسرانی که ژنرالها را نمیتونن ببینند !!
بیخیال بابا
کاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
دقیقامن هم باایشان هم عقیده هستم چرادرسیستم افرادی هستندکه برای تثبیت خوداینقدربرخلاف های خودشان اصراردارندمن نمی دانم درکجای دین مااینگونه مواردیست که ماتاحالاازآن بی خبربودیم که بعضی هابرای ماندن وقدرت ازهرنوع وسیله وصله ای استفاده میکنندحتی آدم می فرستنددردفاترکه برای مسئولان نظام بدبگوتانفرمقابل جواب دهدوبعدماگزارش ضدولایت ققیه ویاهزارمسئله برایش درست کنیم تازکی هااگرخبرنداریدنظام دیکتاتوری برخی مدیران هم کل کرده خصوصادردانشگاه آزادبرخی واحدهاکه مثل اینکه ما30سال به عقب برگشتیم نبایدحرف حق زدسریعا برادران واردعمل می شوند.
پاسخ
ندارد ملک ناکام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
آقا ... بزار اون وقتی که تو در بتن پدرت و ... نبودی ایشان برای اسلام جنگید و ایشان به وضوح در جوابیه سردبیر کیهان جوابیه را داد اینها ذوب در ولایت هستند تو را جه سننه خاموش باش
پاسخ
الناس علی دین سردارهم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
از حامیان بی ادب علائی جز این انتظار نمی رود.
علائی را از حامیان و دوستان هتاکش می توان به راحتی شناخت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
در مورد سردار علایی شما در حد جواب نیستید جناب الناس علی دین...!!! شبیه وهابیون به مجاهدین پاکباز انقلاب نگاه میکنی اقای همه چی دون!!!!
بسیاری از بزرگان به حال عرفانی سرداران بزرگی چون علایی غبطه میخورند و تو ایشان را تخطئه میکنی کوچولو!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۱
دمت گرم
پاسخ
اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
kari k oon karde ghabele defa nist vali harfaye to khod forooshane tar az kare oone baradar oon tanesho be haraj gozasht ama to vojoodeto too rahe chaploosi dadi khoobe adam vase khodesh hoviyati beshna3
پاسخ
نوشین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۲
ما توی یافتن ربط امور نامربوط به یکدیگر در عرصه ی جهانی سرآمدیم . بنظرم این نویسنده ی خلاق یه ذره تامل کنه میتونه گلشیفته رو به ال کلاسیکو یا طوفان خورشیدی یا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یا قیمت سکه و ارز ربط بده ! اکتشافات 2012 ایرانی !!!!
پاسخ
صدرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
+1000
خیلی موافقم با نظرتون . هرچی فکر کردم نتونستم ربط مطالب رو به هم بفهمم ؟ شاید ربطش تو بی ربطیش باشه؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۰
تحلیل زیبایی بود
پاسخ
انصاف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۷
۶
نتیجه سکولار فکر کردن آخرش برهنگی است یکی از لباس برهنه می شود یکی از تفکر و وبلایت پذیری. به نکته جالبی اشاره کردید. ممنون
پاسخ
مهمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
آقا این سکولار چیه ؟
نکنه لویس فیلیپه اسکولاری رو می گی

پس شانس اوردیم مربی ایران نشد وگرنه دیگه تلوریون بازیا رو پخش نمی کرد که هیچ تعداد انگوشت نماها می رفت بالا

هی من می گم این مربی یه طوری هاااا
عبدالنبی رحمتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۸
احسنت به قلم و تطبیق زیبای سید حمید طباطبائی.
در ستون یادداشت وزین 598 جای خالی اینگونه یادداشت های بدیع و ابتکاری وجود دارد.
با تشکر و احترام
پاسخ
حق تلخ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۹
۰
عیب از مسلمانی ماست .
پاسخ
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱۴
۶
سید عزیز تن فروشی دختران این مملکت به خاطر فقر و نداری را فتوای چه کسی میدانی .راستی فروش کلیه به خاطر تهیه جهیزیه را چه کسی فتوا داده است . در روزنامه یا لثارات خواندی کودکی به خاطر فقر پدر مادرش در اغوش انها فوت کرد .احتمالا رگ غیرتت بالا نزد چون در ان از توهین به رهبری خبری نبود. برای شما و امثال شما تنها چیزی که مهم است دور نگه داشتن جامعه از انتقاد و توهین به رهبری و ولایت فقیه است.و اصلا وجود ظلم به مردم , نزول و ربا خواری توسط بانکها ,ظلم اشکار خودروسازان به مردم ووووو هیچ اهمیتی برای شما ندارد . شما را به خدا قسمتان میدهم فقط یک مورد برای من مثال بیاورید که در دفاع از حق مردم مقاله نوشته اید یا تحصن خود جوش انجام داده اید. از شما سید عزیز میپرسم وقتی مردم کشورت در حال سوختن در ماشین های تولیدی ایران خودرو بودند رگ غیرتت کجا بود. اگر همین فردا ایران خودرو بیانه ای شبیه بیانیه سردار چاپ کند به خدا قسم تمام شما ضمن تحصن خود جوش جلوی ایران خودرو فریاد وا اسلاما سر میدهید.برادر عزیز از اسلام فقط خروش در برابر توهین به رهبری و حجابش را یاد گرفته ای و در قاموس شما ظلم به مردم هیچ تعریفی ندارد.
پاسخ
فلاح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۷ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
سلام
دوست عزیز ایرانی هرکس در جامعه ای که زندگی میکند یک وظیفه ای دارد ، اگر کسی ازموضوعی متاثر شود نباید به دیگری که از موضوع دیگری متاثر میشود ایراد گرفت وبه اوحمله کرد واز ادبیاتی خصمانه استفاده کرد ، ضمنا مقام عظمی ولایت ورهبری جایگاه معنوی دارد واز افتخارات جامعه شیعه ایرانی به حساب می اید ، از مردم مصر ، لیبی ، بحرین ، یمن و..... سئوال کنید جایگاه رهبر کجاست وچه ارزشی دارد ، یک سئوال از شما دارم اگر کسی یک سنگ به ماشین شما پرتاب کند چه احساسی پیدا میکنی واگر این سنگ به پدرتان پرتاب شد چه احساسی خواهی داشت ایا عکی العمل شما یک سان خواهد بود ؟
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۴
برهنگی اعتقاد
برهنگی اعتماد
برهنگی حیا
برهنگی برهنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
یک هم وطن
-
۲۰:۱۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
متن جالبی بود ولی نظرات جالبتر،این اتفاقات همیشه وجود داشتند،خوبه که ما اونهارو یه تلنگری ببینیم که با فکر کردن بهش به خودمون بیایم ببینیم ما کجای این جریاناتیم.آیا توی این همه اتفاقات جورواجور دنیاهمیشه بقیه مقصرن؟و اینکه مارو گذاشتن مقصرهارو پیدا کنیم؟بیاین یه کم فکر کنیم.واقعا هر کدوم ما کجای این قصه هاییم؟
پاسخ
ardan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۴
۲
آقای ناشناس محترم اگه من برهنه بشم که تو وحشت میکنی
پاسخ
hassan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
قربونت برم برهنه نشو لطفاااااااااااااااااااااااااااا
برهنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۰۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
برهنه شو چی میشه مطمين باش کسی نگاه بت نمی کنه
ناشناس
POLAND
۱۵:۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۴
۱
فاشيست نادان. همين برات کفايت ميکنه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۲۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
سید اولاد پیغمبر
من این سرداری که شما ازو صحبت کردی نمی شناسم . اما فکر نمی کنی که به جای مقاله نوشتن یا حد اقل در کنار مقاله نوشتن دست به اعتراض هم بزنید. نه تنها شما بلکه کسانی امثال شما که لباس دین بر تن کرده اند .امیدوارم که صاحبان صدا در این مملکت اسلامی بالاخره صدایشان در بیاید . و به قول شما رگ غیرتشان به جوش آید . ممنون
التماس دعا
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۲
۹
آقای نویسنده گلشیفته مسلمان نیست... مگه هر کی یه زمانی تو ایران زندگی کرده و یا حالا تو ایران هست، مسلمونه؟ مطمئن باشید که اون سردار هم اگه به ادعای خودش مسلمون باشه، با یزید محشور میشه نه با حسین...
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۴ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
برادر!! از کجا همچی نتیجه ای گرفتین؟
هرکی حرفش یکم یجور دیگه باشه با یزید محشور میشه احیانا؟؟
حمیدرضایعقوب زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۹
۳
اینکه تو می دانی کافی ست حالا سردار های جنگ هم نفهم شده اند؟ و تو دارای فهمی عظیم شدی با دوختن عریانی گلشیفته که ثمره بینش های متحجرانه شماست شمایی که فکر می کنید اگر شما نباشید ایران اسلام و همه چیز از بین می رود با بیانیه سرداری که جنگ را درک کرده در انقلاب زندگی کرده ... می خواهید خودتان را ثابت کنید ... تاریخ نشان خواهد امثال شما همان خوارجی هستند که دل علی را خون کردند اینکه گلشیفته برهنه شده ربطی بمن تو ندارد که اگر داشت بعوض طرد جذبش می کردیم و اجازه می دادیم برگردد تا کار به اینحا نکشد حالا هم که کشیده تو دیگر آنرا به جاهای دیگر نکش
هنوز سفارت خانه های دیگری هستند که منتظرن تا امثال شما فتح شوند
پاسخ
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱
جناب اقای فلاح .یعنی سوختن مردم شما را متاثر نکرد .ایا ظلم به مردم امری کوچکی است .ایا در مملکت اسلامی تن فروشی و کلیه فروشی به خاطر فقر موضوع کوچکی است . احساس من از سنگ زدن به ماشین خودم و پدرم قطعا یکی نیست ولی در مقابل هر دو اعتراض میکنم .برادر عزیز رهبر با توجه به جایگاهش از خود میتواند دفاع کند ولی از این مردم بدبخت چه کسانی دفاع کنند.بدتر از این دفاع شما بدتر نمیشد کرد چون فهمیدم در نظر شما جان و مال مردم هیچ ارزشی ندارد و فقط رهبر است که شما برای ان ارزش قائلید . و زین پس به جای انصار حزب ا.. بگوئید انصار رهبر چون در نظر خدا هیچ ظلمی پذیرفتنی نیست.و اخرین مطلب اینکه اگر من میگویم همان طور که با کوچکترین انتقادی از رهبر شما اعتراض میکنید همانطور هم در مقابل ظلم به مردم اعتراض کنید این ادبیات خصمانه است . انصاف داشته باشید مثلا ما در جامعه اسلامی زندگی میکنیم که ظلم در ان از هر نوعش بد میباشد.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
احسنت ! یک ایرانی آزاد مرد!!
یک ایرانی مسلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
یک ایرانی عزیز سلام.جواب فقرو کلیه فروشی رو در کامنت در موضوع جایزه ازقاتلان علیرضا مبارک دادم ولی خا در قرآن به صراحت به پیامبر خطاب میکند که به امتتت بگو نکند به خاطر فقر و تنگدستی فریب شیطان را بخورند و به فساد و فحشا بکشد ظالم خود ماییم که با از خدا دور شدن تنگ نظری هرچیز رو پای اسلام وانقلاب حضرت امام خامنه ای میزاریم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۲
۴
کی گفته وقتی رضا خان به زور روسری از سر زنها کشید دختران ما عریان نشدند؟
بله به یک باره این اتفاق نیفتاد ولی با گذشت سالها بی حجابی در ایران بیداد میکرد و این بی حجابی فعلی هم نطفه اش در همان سال ها گذاشته شد.
پاسخ
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۶
فدای اون احساس و قلمی که در مدح آقام سید علی نوشت.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
منم رهبری دوست دارم و براش به عنوان یه ازاد مرد احترام قائلم ولی حالم از ادمهای چاپلوس بهم میخوره ایکاش اونهایی که ادعای عشق به ولایت دارند یکمی از حرفهای اقارو گوش میکردند که ده بار گفت عاشق تعریف ماها نیست بلکه دوست داره ازش مثل یه انسان قابل خطا انتقاد کنیم شاهد سخنرانی نماز جمعه رهبری خدایش نذاری علی زمان از درک نکردن تهنا بیفته پس درکش کنیم نه چاپلوسی
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۰
۱
۸
رهبرم
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو خود حجت موجه ماست
پاسخ
یک ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۵
۰
برادر ایرانی مسلمان.من کی گفتم که همه مسائل پای اسلام و انقلاب میباشد .چرا سفسطه میکنید برادر .اصلا مگر ما انقلاب نکردیم که مردم را از ظلم و ستم رهائی یابند .من یک سوال ساده از امثال شما کردم و دوباره میکنم.برادر ایا عقیده داری شرکتهائی مثل ایران خودرو , بانکها و تامین اجتماعی و ووو در روز روشن در حق مردم ظلم میکنند و کسی هم رسیدگی نمیکند .اگر قبول نداری که مشخص است که اصلا در این جامعه زندگی نمیکنی. و اگر قبول داری چرا امثال شما برای یک بار هم که شده در دفاع از حق مردم تحصن خود جوش انجام نداده اید.چرا هر کس که کوچکترین انتقادی از شما میکند فوری او را تنگ نظر , منافق وووو مینامید.چرا شما در مقابل ظلم به رهبری میشوید امت همیشه در صحنه ولی وقتی پای مردم به حساب میاید, این خود مردم هستند که یک چیز هم بدهکار میشوند طبق فرمایش شما.برادر مسلمان اگر درست فهمیده باشم ایستادگی در مقابل ظلم یکی از وظایف مسلمین است البته اگر مسلمانی را فقط مختص به خودتان ندانید و بقیه را منافق و کافر و کوردل.اخرین خواهشی که از شما دارم پاسخ دادن به سوال ساده من میباشد نه سفسطه بازی و متهم کردن بنده به تنگ نظری.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۲ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
چقدر نظر! مجبورید در هر زمینه ای حرف بزنید؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
کاش حداقل معنی حرفی رو که زدی میفهمیدی !!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
:)
برهنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
حرف نزنیم که دق می کنیم ناشناس جون
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بنظر میاید اگر همگی به اخلاق قرآن عمل کنیم این همه بد اخلاقی در امر بمعروف کردن را نمی پسندیم خداوند به موسی برای حرف زدن به فرعون هم فرمود قولا له قولا لینا اما ما پنداری تعمد داریم آدمها را به بسوی بدی وبدتر شدن سوق دهیم بنظرم در مورد سردار علایی خیلی تند رفته ای برادر ...گرچه برخودتان هم ایراد بجایی گرفته ای اگر این همه تند نروی
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۲
آفرین برشما که این گونه نوشته ای .
پاسخ
l
-
۱۹:۴۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۲
۲
کدوم سردار بابا ول کنین دیگه اه
پاسخ
برهنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
نشد نه عزیزم کوتاه بیا
عباس منطقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۴
سلام بر همه ی رفقا-نظرات جالبی بود-در جواب رفیق ایرانیم:در زمان مولایمان علی ابن ابی طالب یه عده ای اومدن و گفتن لا حکم الا ا... و گفتن ما با کسانی که قرآن را در جلو خود دارند نمی جنگیم اونها هم مسلمانن و ...-رفیق ایرانی یادت باشه فقط قرآن کافی نیست بلکه قرآن ناطق باید باشد تا قرآن را تفسیر کند و گرنه باید یا مثل خوارج لا حکمی باشیم یا مثل آل معاویه گوش بفرمان عمروعاص باشیم ویا سوای اینها شیعی علی(ع).با توجه به حدیث امام زمان(عج) در زمان غیبت رجوع کنید به راویان حدیث.رفیق ایرانیم مگه در سازمان های دولتی و خصوصی من الجمله بانک ها و بیمه و ... برادران و خواهران و دوستان و آشنایان ما کار نمیکنن ،مگه از یه کره دیگری آمده ان .اگر خوب کار نمیکنیم علتش خودمونیم اگه با هم دعوا داریم علتش خودمونیم و به قول جلال اهل قلم(جلال آل احمد)از ماست که بر ماست-راستی رفیق ایرانیم من بچه ی پایین پایین شهرم و کارگر، که فکر نکنی همه فداییان رهبر یا مایع دارن یا کار دولتی و یا در جامعه ای دیگر زندگی میکنن و یا از اوضاع اقتصادی خبری ندارن .رفیق ایرانیم یاد گرفته ام هر مشکلی را به تقصیر نظام اسلامی نندازم
پاسخ
يك ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
دوست عزيزم عباس.مثل اينكه شما وامثال شمادوست داريدفراافكني كنيد.در كجاي مطلب من گفته شده بود فدائيان رهبر بچه بالاي شهر و همگي داراي كاردولتي ميباشند.اصلا ان مطلب شما دررابطه باقران ناطق چه ربطي به نوشته من داشت. برادر عزيز اگر دربانكهاي كشورمان ربا و نزول خواري رايج است ايا كارمند مقصر است.به قوانين ربط دارد.و همين طوردر بيمه و سايرجاها.با اين تفسيرشما وجود قوه قضائيه و مدعي العموم كاملا بي معني است.اصلا به من نگفتيد وظيفه نظام اسلامي در مقابل مردم چيست؟.رفيق عزيز بهتر است به جاي سخن گفتن ازهر دري ،اگر مايل هستيد به سوال بنده جواب دهيد كه وظيفه كدام نهادياارگان نظام است كه در مقابل كمكاري ان كارمند ازخدا بي خبر از حق مردم دفاع كند. (در اين كشور رسم شده است در پي هر حادثه اي آبدارچي ان نهادياارگان مسئول ،مقصر حادثه شناخته شود و مديران همگي از سلامت كامل برخوردارند)
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۵۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
سید طباطبایی از مقاله ات ممنونم.اما آقای "از رزمندگان دفاع مقدس" اگر واقعا رزمنده اید که من مخلص شما هم هستم و شما بیشتر از بنده حق نظر داری ولی بدان که شما نظراتت بیشتر شبیه آنان است که به گفته شهید باکری غرق در دنیا شده ای و گذشته خود را فراموش کرده اید.شما مثال آن زاهدی هستید که با لباس زهد(دوران رزمندگی)قرآن هم بر سر نیزه میکنید.به خود بیایید برادر.
پاسخ
برهنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
کی غرق شده پس نجات غریق کجا رفته
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۰ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۳
کدام سردار ؛ کسی که دو - سه سال در جبهه باشد و کار کند حتی کار اداری ؛ اگر اهل گریختن و فرار از جنگ نباشد ؛ برای ساعات و دقایقی هم که شده خدای متعال باطن و جوهره وجودش را به خود او می نمایاند . آدم ترسو از خوش بینی نسبت به خودش پشیمان می شود و آدم مومن نترس ؛ ترس در جانش موجب خدا ترسی می شود . اینها کدام ترکش بر تنشان نشسته ؛ کدام یک هفته را برای عملیات ها بی خوابی و گرسنگی کشیده اند .
امام فرمود تنها کسانی با ما تا آخر راه همراهی می کنند که طعم فقر و محرومیت را چشیده باشند . ببینید اینها که دو خردادی شدند کدامشان طعم محرومیت را چشیده اند ؟
پاسخ
ادم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
ان علی کجا و این علی کجا ببین فرق تا کجاست؟
پاسخ
علی
UNITED STATES
۰۶:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
...شاید دختر ایران بخاطر گفتن ازادی زنان به اینگونه نا معمول عمل کرده است!!! خدا میداند.
پاسخ
بی نظیر بی نظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۲ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
ای قربون دهنت که گفتی ولش کنید بابا!
سخن گفتن گوهریست که هر زبانی لیاقت ابراز آنرا ندارد! لطفا" دوستان پرحرف بی عقل به کلمات قصار ائمه رجوع کنند !اگه حرف کارشناسانه دارید خلاصه بگید نه مبسوط !!! اینقدر هم از علی مایه نگذارید علی الانم با ما و غریبه!! بر منکرش ...زت زیاد!
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۱۲:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
وقتی سردار یک کشور با آن سابقه و وطن دوستی سخنی بگویید حتما با مصلحت و بادراکت همراه است .بنا بر این حمله به او سزاوار نیست اگر چنین برنامه های متداول شود سنگ روی سنگ نمی ایستد متاسفانه برای خودشیرینی یک عده ای کاسه ای داغتر از آش میشوند( همچین افراد همیشه همراه با مسیر باد حرکت مکنند و به بادیسم معروفند) زنده با سردار منطقی و دانای وطن و.........
پاسخ
جلال جان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
درود و سلام و صلوات بر سید طباطبایی...
دوره و زمانه ای شده که هر کس و ناکسی سخنان امام رو تحریف میکنه و یکی مثل این سردار پیدا میشه تا از حق سردار یش استفاده بکنه و مهمل ببافه.. وااسفاها به این یزیدیان تازه به پا خواسته...
پاسخ
صدرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
کاملا با شما موافقم . زمانه ای شده که هر کس و ناکسی سخنان امام(ره) رو تحریف میکنه درست مثل این برادر عزیزمون آسد حمید که البته مطمئنم ناکس نیستند. ایشون فرمودند:"فرق میان انقلاب اسلامی با لیبرال دموکراسی را نفهمید و هدف امام از انقلاب اسلامی را حاکم نمودن مردم بر سرنوشت خویش تلقی کرد"
برادر این چه تفسیری است که از انقلاب داریم؟ چرا برای تحجر خود حتی متن صحبت های امام (ره) را هم تحریف می کنیم . خوب معلوم است وقتی به جای مراجعه به متن، به حواشی بپردازیم و سوادمان را نه از متون که از رسانه ها بگیریم حتی نمی دانیم که فرق بین لبرالیسم و جمهوری اسلامی در چیست .
aha
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
یک ایرانی عزیز-اگه می تونستم هزارتا مثبت می زدم
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۴ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
البته جنابعالي هم با اين مقاله تان پيشاپيش اقدام احتمالي ساير بازيگران را در حركاتي مشابه داريد توجيه مي كنيد
اگر چه هر دو حركت علايي و گلشيفته خبيث بود اما اينكه اقدام يكي را با ديگري توجيه مي كنيد مجالي را براي آيندگان باز مي كنيد وشايد فردا ها افراد ديگري همين ايراد را به شما بگيرند به هر حال افرادي كه دنبال بهانه اند اين هم يك بهانه اي است!
ثانيا شما از كجا مي دانيدآن بازيگر اين مقاله را خوانده بود در آن آشفته بازار فرانسه!
البته براي جنابعالي كه ذهن خلاقي داريد كه خلق الساعه اين دو را به هم ربط مي دهد نمي دانم چه بگويم كه شما هم مواظب باشيد در دامي نيافتيد كه خدا از آن نهي فرموده است الذين يحبون ان تشيع الفاحشه في الذين آمنوا لهم عذاب اليم
همين جوري نيست كه يك مطلب ظاهر الصلاحي بفرستيد وفرداي قيامت سرتون رو بالا بگيريد كه بله ماهم نويسنده اسلامي بوديم اين كار خيلي ظرايف دارد كه با بي توجهي در دام شياطين هستيد.
پاسخ
جانم فدای رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی ولی فقیه کشور با آن فقاهت و انسان دوستی و شجاعت سخنی بگویید حتما با درایت و با صلاح دین و دنیای ملت همراه است .بنا بر این بی ادبانه به او کنایه زدن مانند سردار علایی، سزاوار نیست اگر چنین برنامه های متداول شود سنگ روی سنگ نمی ایستد متاسفانه از روی کوته بینی یک عده ای بی ادبانه مقاله مینویسند. همچین افرادی همیشه همراه با فتنه گری و نفاق در خط باطل حرکت مکنند و به منافق معروفند) زنده با ولی فقیه و سربازان اسلام و.........
پاسخ
جانم فدای رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۲
وقتی ولی فقیه کشور با آن فقاهت و انسان دوستی و شجاعت سخنی بگویید حتما با درایت و با صلاح دین و دنیای ملت همراه است .بنا بر این بی ادبانه به او کنایه زدن مانند سردار علایی، سزاوار نیست اگر چنین برنامه های متداول شود سنگ روی سنگ نمی ایستد متاسفانه از روی کوته بینی یک عده ای بی ادبانه مقاله مینویسند. همچین افرادی همیشه همراه با فتنه گری و نفاق در خط باطل حرکت مکنند و به منافق معروفند) زنده با ولی فقیه و سربازان اسلام و.........
پاسخ
برهنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
جانم فدای رهبرم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
با عرض سلام به این مرقومه توجه فرمایید :1 - جریان انحرافی 2 - جریان فتنه 3 - دوستان نادان 4 - منافقین 5 - دشمنان خارجی 6 - اراذل و اوباش 7 - متجددین 8 - تحریمها 9 - ارز و سکه 10 - لخت شدن 11 -لخت کردن 12 -سه هزار میلیارد 13 - مواد مخدر 14 - رمالان 15 - قاچاقچیان 16 -خواص بی بصیرت 17 -سایپا مطمئن 18 - زیر میزی 19 - رشوه 20 -بیت الحال و ... . راستی مشکلی وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
جانم فدای رهبرم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
بابا جمع كن خودتو نكبت
پاسخ
جانم فدای رهبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
وقتی ولی فقیه کشور با آن فقاهت و انسان دوستی و شجاعت سخنی بگویید حتما با درایت و با صلاح دین و دنیای ملت همراه است .بنا بر این بی ادبانه به او کنایه زدن مانند سردار علایی، سزاوار نیست اگر چنین برنامه های متداول شود سنگ روی سنگ نمی ایستد متاسفانه از روی کوته بینی یک عده ای بی ادبانه مقاله مینویسند. همچین افرادی همیشه همراه با فتنه گری و نفاق در خط باطل حرکت مکنند و به منافق معروفند) زنده با ولی فقیه و سربازان اسلام و.........
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
ولی هرچقدر هم که آن سردار بد کرده باشد
عمل وقیحانه آن خانم قابل توجیه نیست

اصلا چرا اینها را با هم مقایسه می‌کنید؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها