کد خبر: ۳۶۵۶۴۳
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۰۷ اسفند ۱۳۹۴
دادستان چالوس از دستگیری یک اختلال‌گر انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات در مورد حضور یا عدم حضور همدستان دیگر با این فرد ادامه دارد.

به گزارش پایگاه 598 ، شهرام شیخ عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شهرستان چالوس از دستگیری یک اختلال‌گر انتخاباتی در این شهرستان خبر داد، اظهار کرد: در صورت محرز شدن ایجاد اخلال در انتخابات توسط این فرد براساس قانون که همان جزای نقدی و حبس است برای اخلال‌گران در نظر گرفته می‌شود.


وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت نظارت، اجرایی و مسئولان ارشد شهرستانی از ساعت اولیه آغاز انتخابات از صندوق‌ها و شعب اخذ رای سرکشی دارند افزود: تمام تلاش دست اندرکاران امر انتخابات در شهرستان چالوس برگزاری انتخابات در صحت و سلامت بوده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شد.
دادستان شهرستان چالوس با بیان اینکه ایران، کشور انتخابات است، تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شاهد برگزاری چندین انتخابات مهم در سطح کشور بوده‌ایم و این امر بر ضرورت برگزاری انتخاباتی قانونمند و پرشور می‌افزاید.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تا این ساعت از انتخابات به یاری خداوند متعال و با همت همه مسئولان در انتخابات هفتم اسفندماه جلوه‌های بی‌نظیری از امنیت ملی و شکوه را به منصه ظهور گذاشت، افزود: انتظاراتی که از کاندیداها و طرفداران آنها این است که به اراده و آرا مردم احترام گذاشت و در حفظ نظم و امنیت تلاش کنند.


شیخ‌عباسی با انتقاد از تلاش‌های دشمنان انقلاب، رسانه‌های معاند و برخی افراد در سیاه‌نمایی اوضاع کشور گفت: این اقدامات با هدف مایوس کردن مردم برای مشارکت در انتخابات و مخدوش کردن فضای انتخابات انجام می‌شود که ملت با دقت و درایت تمام نقشه‌های آنها را خنثی کرده و آنها را ناامید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها