کد خبر: ۳۶۵۱۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
مهدي طارمي كه از طريق يكي از نزديكان خود متوجه مي‌شود مادر يك خانواده تهيدست دچار بيماري مهلك سرطان شده است هر 12 سكه طلا را به او مي‌بخشد.
به گزارش پایگاه 598، مهدی طارمی از جمله بازیکنان دست به خیر فوتبال ما محسوب می‌شود. این فوتبالیست جوان بعضاً رفتارهایی بروز می‌دهد که ما را به یاد بازیکنان نسل‌های گذشته می‌اندازد.

 

ديروز ماجرايي شنيديم كه به طور حتم مهدي طارمي راضي به رسانه‌اي شدن آن نيست اما با اين وجود تصميم گرفتيم آن را علني كنيم تا الگويي براي ساير فوتباليست‌هاي ايراني شود.

 

مهدي طارمي از فرصت 3 روزه تعطيلي تمرينات پرسپوليس استفاده كرد و به زادگاه خود، بوشهر، رفت. معمولاً وقتي يك چهره ورزشي مطرح به شهر خود مي‌رود تا كنار خانواده باشد، بچه‌محل‌ها، دوستان و اهالي آن شهر سعي مي‌كنند با دعوت از آن فرد دقايقي را با او بگذرانند.

 

مهدي طارمي هم از اين قاعده مستثني نيست. شنيديم پنج‌شنبه هفته گذشته يكي از تجار شهر گناوه استان بوشهر به نام «ياوريان» با ستاره پرسپوليس تماس گرفته و از او دعوت مي‌كند تا با اين شهر برود و دقايقي را با هواداران خود بگذراند.

 

طارمي كه طرف را نمي‌شناخته از او اجازه مي‌خواهد فكر كند و بعد جواب بدهد. صدرنشين جدول گلزنان ليگ برتر بلافاصله با مشاوران و نزديكان خود صحبت مي‌كند و با موافقت آنها راهي گناوه مي‌شود.


روز جمعه وقتي پاي طارمي به بازار گناوه مي‌رسد ولوله‌اي برپا مي‌شود. از كسبه و بازاري‌ها بگيريد تا مردم عادي دورش مي‌ريزند و عكس و امضاي يادگاري مي‌گيرند.

 

تاجري كه طارمي را دعوت كرده او را به ساير بازاري‌ها معرفي مي‌كند و به رسم مهمان‌نوازي جنوبي‌ها، هر كدام از كسبه سكه طلا به ستاره پرسپوليس كادو مي‌دهند. طارمي ابتدا قبول نمي‌كند اما با اصرار، سكه‌ها را مي‌گيرد و در ميان بدرقه دوستداران گناوه‌اي خود راهي بوشهر مي‌شود.

 

اما اتفاق اصلي در بوشهر مي‌افتد. مهدي طارمي كه از طريق يكي از نزديكان خود متوجه مي‌شود مادر يك خانواده تهيدست دچار بيماري مهلك سرطان شده است هر 12 سكه طلا را به او مي‌بخشد؛ خانواده‌اي كه پدر آن يك كارگر ساده است و با گرفتن اين سكه‌ها حسابي خوشحال مي‌شوند و... البته اين اولين باري نيست كه مهدي طارمي كار نيكوكارانه انجام مي‌دهد و اميدواريم باز هم اين رفتارها تداوم داشته باشد.

 

طارمي: من حرفي ندارم بزنم ...


بلافاصله پس از شنيدن داستان مهدي طارمي و مادر مبتلا به سرطان با ستاره خط حمله پرسپوليس تماس گرفتيم تا به همين بهانه با او گپ بزنيم.


وقتي موضوع را با مهدي طارمي در ميان گذاشتيم با ناراحتي و بي‌ميلي گفت: «من حرفي ندارم بزنم...» طارمي با ما خداحافظي و تلفن را قطع كرد اما بد نيست به اين جوان و ساير فوتباليست‌ها يادآور شويم تبليغ كار خير باعث مي‌شود تا ساير افراد شناخته‌شده و نيكوكار هم براي كمك به نيازمندان ترغيب شوند.


خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها