کد خبر: ۳۶۴۷۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۳۱     ۰۲ اسفند ۱۳۹۴
رئیس مرکز گسترش فیلم‌نامه نویسی گفت: با راه‌اندازی سامانه طرح و فیلمنامه رسانه ملی، طرح‌های فیلم‌نامه‌ نویسان نظامند می‌شود و سریال ها بدون تکمیل فیلم نامه ساخته نمی شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، امین صدیقی در نخستین نشست رسانه‌ای افتتاح سامانه طرح و فیلم‌نامه افزود: در پی توصیه ریاست سازمان صدا و سیما درخصوص نوسازی تولید فیلم‌نامه ‌نویسی و جلوگیری از نگاه و انتخاب سلیقه ای فیلم‌نامه ها قرار شد با راه اندازی این سامانه، سیر ارسال و تصویب طرح ها و فیلم‌نامه‎ها نظام مند ‌شود.

وی با اشاره به اینكه با ایجاد سامانه طرح و فیلم‌نامه، كارشناسان مراحل مختلف متن، طرح اولیه، سیناپس و فیلم‌نامه را به طور كامل بررسی می‌كنند ادامه داد: با این سامانه، مراحل مختلف تولید مجموعه‌های تلویزیونی با سرعت بیشتری پیش می‌رود و طبق پیش‌بینی‌ها سعی شده است، خلاء و كاستی‌های بخش نمایش و مجموعه‌های تلویزیونی را رفع كنیم. 

امینی با اشاره به سریال "غیرعلنی" به عنوان نخستین سریال مجموعه مركز گسترش فیلم‌نامه نویسی كه پس از تكمیل فیلم نامه كار تولید آن آغاز شد گفت: این سریال باهدف انتخابات به تهیه كنندگی رضا جودی و كارگردانی مهرداد خوشبخت به تولید رسیده كه امید است با رضایت مخاطبان نیز روبرو باشد.  

رئیس مركز گسترش فیلم‌نامه نویسی خاطرنشان كرد: در پرداختن به موضوعات و مسائل روز جامعه حساسیت‌های بسیاری وجود دارد كه در این‌باره تلاش شده است تا از ابتدای طراحی تا بازبینی نهایی فیلم‌نامه دقت زیادی شود تا مشكلاتی پیش نیاید.

تهیه كننده سریال "غیرعلنی" در ادامه این نشست گفت: این كارحدود 3 ماه به طول انجامید و با فیلم‌نامه كاملی كه داشته و البته با محدودیت‌ها به علت شروع سریال غیرعلنی پس از مجموعه تلویزیونی «كیمیا» و پایان آن قبل از انتخابات، سعی شد این مجموعه در 11 قسمت و در زمان پخش بیشتری روی آنتن شبكه دو سیما قرار گیرد.

كارگردان سریال «غیرعلنی» نیز دراین نشست گفت: این سریال به دو دلیل فیلم‌نامه خوب و تهیه كنندگی رضا جودی كه با محوریت انتخابات بوده و نیز حمایت مركز گسترش فیلمنامه‌نویسی انتخاب شد و به سرانجام رسید.

مهرداد خوشبخت افزود: سریال «غیرعلنی» از قسمت اول دیده شد و مخاطبان جذب آن شدند و آن را پیگیری می كنند و آنچه كه در جامعه خود مشاهده می‌كنند و براساس نگارش واقعیت روز جامعه، توسط تیم نویسندگی این سریال رضایت مخاطبان را فراهم كرد.

وی با بیان اینكه با پخش این سریال مسیرهای جدیدی برای تولید سریال‌هایی با موضوعات مختلف باز شده است گفت: امیدوارم كه این راه ادامه داشته باشد و بسته نشود.

در نخستین نشست رسانه‌ای رییس مركز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی، علاوه بر افتتاح سامانه طرح و فیلم نامه، نشست رسانه ای سریال «غیرعلنی» نیز با حضور مدیر تولید بسیج صدا و سیما و مدیر تولید سیمای استان ها، مدیر مركز امور نمایشی رسانه ملی همچنین مدیر تولید فیلم‌نامه های مصوب مركز صبا، مدیر طرح و برنامه سامانه طرح و فیلم‌نامه، كارگردان و تهیه كننده سریال غیرعلنی و برخی بازیگران این سریال از جمله علی دهكردی، برزو ارجمند و بهاره رهنما برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها