کد خبر: ۳۶۲۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
به هر حال عاقبت منافقین برای آنها و خانواده هایشان همچنان در هاله ای از ابهام است، در همین راستا جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار "بی باک" گفت: بهترين اتفاقي كه ممكن است براي منافقین حاضر در کمپ اشرف بيافتد اين است كه دولت عراق آنها را به ايران تحويل دهد. / در مقطع کنونی بهترین راه براي اينها اين است كه به دامان ملت برگردند.
چندی پیش وزیر خارجه آمریکا از توافق عراق و سازمان ملل متحد برای انتقال گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف به پایگاه نظامی لیبرتی در بغداد خبر داد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، سرکرده منافقین قبل از حضور جدید پلیس عراق در پادگان اشرف،‌ اعلام کرده بود که تنها با اخذ مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار حاضر به ترک این پادگان هستند امّا این موضوع مورد تمسخر رسانه ها و مردم عراق قرار گرفت تا نهایتا سرکردگان فرقه تروریستی رجوی که تا به حال، با انکار حاکمیت مردم عراق بر خاک غصب شده پادگان اشرف،‌ خود را مدعی همیشگی این پادگان می‌دانستند، به وسیله یک میانجی، از دولت عراق درخواست کنند تا پادگان اشرف را به آنها اجاره دهد.

به هر حال عاقبت منافقین برای آنها و خانواده هایشان همچنان در هاله ای از ابهام است، در همین راستا جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار "بی باک" گفت: بهترين اتفاقي كه ممكن است براي منافقین حاضر در کمپ اشرف بيافتد اين است كه دولت عراق آنها را به ايران تحويل دهد.

وی تاکید کرد: ايران يك نظامی است که بر اساس اسلام حكم مي كند در گذشته هم بخشي از بريده هاي سازمان منافقين به ايران برگشتند  و الان هم شرافتمندانه زندگي مي كنند و همكاري خوبي با سيستم هاي اطلاعاتي داشتند و سيستم هاي اطلاعاتي آنها را خوب كنترل مي كنند و مي بينيم كه بعضا اظهار نظرهايي هم مي كنند.

نماینده مردم مشهد افزود: در مقطع کنونی بهترین راه براي اينها اين است كه به دامان ملت برگردند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: آنهايي كه فريب خوردند و وارد فعاليت هاي سياسي و اجتماعي منافقين شدند، نظام جمهوري اسلامي نشان داده با اينها با رأفت برخورد مي كند و الا فلاكت اينها بعد از اين بيشتر هم خواهد شد و از آنجا که پذیرش آنها برای دولتها هزینه های زیادی دارند، هيچ دولتي حاضر به پذیرفتن آنها نمی باشد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۵ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۲
۰
مثل اینکه قراره برای مقابله با جریان انحرافی جنایتکاران منافق که دهها ترور و همدستی با آمریکا وبعثیون را در پرونده دارند را مانند خاتمی که در سال 82 برای عده ای کرد را تکرار کنند و درها را باز کنند.
فقط جریان انحرافی حق نفس کشیدن ندارد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها