کد خبر: ۳۶۲۰۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
رهبر معظم انقلاب کم کاری و انفعال دولت یازدهم را جبران نمود:
اعطای نشان شجاعت از سوی محمود احمدی نژاد به فرمانده بازداشت کنندگان ملوانان انگلیسی، این توقع را در مردم انقلابی ایران ایجاد کرد تا حسن روحانی نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت اینکه پرهزینه‌ترین و پر ادعاترین ارتش جهان را در مقابل اسلام وادار به زانو زدن کرده است تقدیر و تشکر کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، اعطای نشان شجاعت از سوی محمود احمدی نژاد به فرمانده بازداشت کنندگان ملوانان انگلیسی، این توقع را در مردم انقلابی ایران ایجاد کرد تا حسن روحانی نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت اینکه پر هزینه ترین و پر ادعا ترین ارتش جهان را در مقابل اسلام وادار به زانو زدن کرده است تقدیر و تشکر کند.



اما شاید این موضوع را هم باید به کم کاری ها و انفعالات دولت در زمینه امور بین المللی اضافه کرد، کم کاری هایی که هر از چند گاهی رهبری معظم انقلاب آنها را جبران می کنند.

یک روز با سخنرانی تاریخی خودشان خطاب به آل سعود خائن و روزی دیگر با اعطای نشان "فتح" به بازداشت کنندگان تفنگداران آمریکایی.



در آستانه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، رهبری انقلاب به مرقد بنیانگزار انقلاب می روند تا آرمانهای امام راحل را به مردم یادآور شوند و فردای آن روز به سپاهیان اسلام نشان فتح (=پیروزی) می دهند. پیام این است که پیروزی انقلاب و ادامه فتوحات انقلاب در نتیجه و در گرو مبارزه با آمریکاست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها