کد خبر: ۳۶۱۲۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۰۶ بهمن ۱۳۹۴
بنابر اعلام مدير كل حوزه رياست ديوان عدالت اداري، مقدمات انتقال ساختمان اين ديوان از خيابان بهشت واقع در منطقه ۱۲ به منطقه پنج تهران آغاز شده و طي هفته‌هاي آينده به طور رسمي مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، درباره آخرين وضعيت آماده‌سازي ساختمان جديد ديوان عدالت اداري اظهار كرد: ساختمان جديد تكميل و مقدمات انتقال به آن شروع شده و ان‌شاء‌الله طي روزهاي آينده به طور رسمي با حضور خبرنگاران مورد بهره‌برداري قرار مي‌گيرد.

مدير كل حوزه رياست ديوان عدالت اداري گفت: هر چند ساختمان جديد براي ارائه خدمت به مردم آماده است اما هنوز از بهشت بيرون نشديم و همچنان در ساختمان فعلي مشغول پاسخگويي به مراجعات مردم هستيم.

بختياري درباره سرنوشت ساختمان فعلي ديوان پس از انتقال به ساختمان جديد افزود: طبعتاً اين ساختمان در اختيار شهرداري تهران قرار مي‌گيرد.

14 تير ماه سال 90 بود كه كلنگ احداث ساختمان جديد ديوان عدالت اداري با حضور حجت‌الاسلام منتظري رييس ديوان، حجت الاسلام رئيسي معاون اول سابق قوه‌قضاييه، حجت الاسلام رازيني معاون وقت حقوقي و توسعه قضايي قوه قضاييه، محمدباقر قاليباف شهردار تهران، مدير عامل، قائم مقام و جمعي از معاونين سازمان عمراني مناطق شهرداري و مسئولان قضايي به زمين زده شد.

اين ساختمان كه در منطقه 5 شهرداري تهران واقع شده، در 9 طبقه و با زيربناي 38 هزار متر مشتمل بر 70 دادگاه (50 بدوي و 20 تجديدنظر) و 260 پاركينگ احداث شده است. 

حجت لاسلام منتظري در مراسم كلنگ زني ساختمان جديد گفته بود: هم اكنون در 6 ساختمان مختلف مستقر هستيم و همين امر مردم را با مشكل رو به رو مي‌كند. هرچند با تابلوهاي مختلف مردم را راهنمايي مي‌كنيم اما هنوز هم مردم براي حضور در ساختمان‌ها با سردرگمي روبه‌رو مي شوند.

ساختمان فعلي ديوان عدالت اداري در مركز شهر تهران يعني خيابان بهشت واقع در ضلع جنوبي پارك شهر قرار دارد و به نوعي دسترسي مردم به آن آسان است اما به نظر مي‌رسد با استقرار ديوان عدالت در ساختمان جديد كه در منطقه سردار جنگل واقع شده، دسترسي مراجعه‌كنندگان به ديوان قدري مشكل مي‌شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها