کد خبر: ۳۶۰۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
اینطور که پیداست اینها برای مخاطب هیچ ارزشی قائل نیستند . بی دقت و سر به هوا فقط می خواهند کاری کرده باشند و همان را به خورد مخاطب بدهند، این بی سوادها با جستجو درگوگل هم میتوانستند عکس صحیح را انتخاب کنند !
باشگاه خبرنگاران، گزارش تصویری بی بی سی فارسی در خصوص مانور مشترک امریکا و اسرائیل، چنان اشتباهات فاحشی داشت که داد کاربران شبکه های اجتماعی خارجی را هم در آورد.
در این گزارش که بدون دقت و نظارت ویراستار با تیتر" تعویق بزگترین مانور نظامی اسرائیل و امریکا " بدون حرف" ر" در واژه " بزرگترین"تنظیم شده است، فیلمی تهیه شده که در صحنه ای از آن به جای استفاده از تصویر صحیح"شیمون پرز" با اشتباه فاحشی، شخص دیگری به عنوان شیمون پرز معرفی شده است !


کاربران شبکه های اجتماعی هم که از این بی سوادی و کم اطلاعی بسیار عصبانی بودند، علت آن را کم شدن حقوق کارمندان بی بی سی و اقدام آنان برای بی اعتبار کردن این رسانه شایعه پراکن عنوان کرده اند . یکی از کاربران با ناراحتی این گونه اظهار نظر کرده است : " اینطور که پیداست اینها برای مخاطب هیچ ارزشی قائل نیستند . بی دقت و سر به هوا فقط می خواهند کاری کرده باشند و همان را به خورد مخاطب بدهند، این بی سوادها با یک سرچ درگوگل هم میتوانستند عکس صحیح را انتخاب کنند !


گفتنی است چندی پیش نیز بی بی سی فارسی که به علت تحریم از جانب کارشناسان مخابراتی کشورمان از فقر کارشناس مطلع رنج می برد در برنامه ای که در خصوص اینترنت داخلی کشورمان تهیه کرده بود گاف عجیبی داد که موجب سرافکندگی این رسانه شایعه پراکن در بین مخاطبانش شده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها