کد خبر: ۳۵۹۳۶۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۲۳ دی ۱۳۹۴
سرپرست باشگاه صبای قم گفت: « هنوز با شعبانلو قراردادی نبسته ایم و می تواند به استقلال برگردد.»
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا کشوری فرد درباره اینکه باشگاه استقلال گفته میلاد شعبانلو را به تمرینات این تیم برمی گرداند اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: «تا جایی که من اطلاع دارم این بازیکن الان در جزیره کیش است و دیشب هم در تمرین تیم شرکت کرده است. خبر تازه تری در این باره ندارم.»

 

وی در این باره که آیا استقلال می تواند این بازیکن را به باشگاهش برگرداند توضیح داد: «از آنجا که ما هنوز با این بازیکن قراردادی نبسته ایم این امکان برای استقلال و بازیکن وجود دارد. نه تنها استقلال بلکه به هر تیمی که بخواهد می تواند برود.»

 

سرپرست باشگاه صبا در این باره که چرا در ثبت یا عقد قرارداد داخلی با این بازیکن تعلل صورت گرفته که حالا استقلال بتواند به راحتی او را برگرداند گفت: «فرقی هم نمی کرد. بازیکنی که دلش با صبای قم نباشد و با عشق و علاقه پیراهن این تیم را بر تن کند نه من و نه علی دایی مشکلی برای جدایی اش به وجود نخواهیم آورد. ضمن اینکه این بازیکن در رده جوانان بود و قرار بود در بازگشت از کیش همراه تیم مراحل اداری پیوستنش به صبا انجام شود.»

 

کشوری فرد درباره جدایی هاشم بیگ زاده از صبا گفت: «جدایی این بازیکن کاملا دوستانه و بدون هیچ مشکلی بود. بیگ زاده تمام طلبش را بخشید و ما هم رضایتنامه اش را صادر کردیم.»

 

سرپرست باشگاه صبا در پایان بیان داشت: «خوشبختانه تمرینات تیم در جزیره کیش در حال برگزاری است و طبق اخباری که از آنجا به دستمان می رسد تیم روز به روز وضعیت بهتری پیدا می کند. خودم هم در روزهای آتی به کیش می روم و از نزدیک شرایط تیم را زیر نظر بگیریم.»

کاپ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها