کد خبر: ۳۵۷۸۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۱۴ دی ۱۳۹۴
کتاب شنیداری «قلب قرآن» با محوریت بیان فضیلت و عظمت سوره یاسین، نوشته حجت‌الاسلام عبداللهیان و با صدای عباس سلیمی از پیشکسوتان قرآنی کشورمان، سه شنبه 15دیماه ساعت 16رو نمایی می شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 2 ،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبداللهیان، نویسنده کتاب «قلب قرآن» هدف از نگارش این کتاب  را آشنایی با فضیلت و عظمت سوره مبارکه یاسین عنوان نموده و اضافه نمودند:

اغلب کتبی که تاکنون پیرامون سوره مبارکه یاسین به نگارش درآمده است به تفسیر آن پرداخته است؛ اما عده اندکی با فضائل و منزلت این سوره آشنا هستند، این دلیلی شد که دست به تألیف کتاب قلب قرآن زدم.

در کتاب قلب قرآن، هفت فصل قابل مشاهده است؛ فصل‌ اول به  فضائل و نکات برجسته‌ای از سوره مبارکه یاسین که شامل 28 عنوان است می‌پردازد. فصل دوم، دستورالعمل‌ها و ختومات، فصل سوم به دقائق و خاطرات این سوره، فصل چهارم به یاسین رکن سیروسکوک و فصول پنجم، ششم و هفتم به آداب و آثار سوره مبارکه یاسین، مراتب و شئون و خانواده یاسین و آشنایی با بزرگان اهل معنا و معرفت(شامل 11 زندگینامه) پرداخته است.

گفتنی است استاد عباس سلیمی، پیشکسوت قرآنی کشورمان این کتاب را با آن صدای دلنواز و روح‌افزایشان قرائت نمودند.

 علاقمندان جهت حضور در این مراسم معنوی می توانند روزمذکور از ساعت16به کتابخانه رعد واقع در شهرک  غرب ، خیابان هرمزان ،خیابان پیروزان جنوبی ،پلاک مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها