کد خبر: ۳۵۷۴۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۲۸ دی ۱۳۹۰
جریان عمل اسلامی بحرین با محکوم کردن ادامه سیاستهای سرکوبگرانه رژیم آل خلیفه، تلاشهای رژیم حاکم بر عربستان برای مهار بیداری اسلامی را بی نتیجه توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العوامیه، جریان العمل الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رژیم بحرین همچنان به سیاستهای سرکوبگرانه خود ادامه می دهد و شهدای جدید قیام گواه این مدعا هستند.

در این بیانیه آمده است : هدف قیام مردمی، سرنگونی رژیم آل خلیفه و برپایی نظام دموکراتیک آزاد در بحرین مطابق با شریعت اسلام است ما با تمام قوا از دفاع مقدسی که ائتلاف 14 فوریه اعلام کرده است حمایت می کنیم.

بیانیه فوق ذکر کرد: دفاع از جان، نوامیس و مال مردم به یک ضرورت ملی تبدیل شده است زیرا رژیم آل خلیفه هیچ حریمی باقی نگذاشته است، اما نباید از گزینه های مسالمت آمیز و تظاهرات مردمی نیز غافل شویم .ما از همه تلاشهای رسانه ای و شورش مدنی حمایت می کنیم.

در این بیانیه آمده است : رژیم آل سعود که دستگاه اطلاعاتی آن در کشتار مردمی در کشورهای اسلامی نقش قوی دارد و علیه مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین توطئه می کند هرگز نخواهد توانست انقلاب مردمی بحرین و کشورهای عربی دیگر را متوقف کند.

بیانیه مذکور تاکید کرد: مردم بحرین از عربستان و ارتش آن هراسی به خود راه نمی دهند و به یاری خدا قدرت آل سعود روبه زوال است و مردم برای رهایی از سیطره و نفوذ آمریکا از تلاشهای خود دست بر نمی دارند.

در این بیانیه آمده است : ما توطئه ها علیه جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی لبنان و نیز ترور دانشمند ایرانی به دست موساد را محکوم می کنیم.

بیانیه مذکور ضمن محکوم کردن حمله به زائران در اربعین حسینی و کشتار جمعی از مردم عراق خواستار محکومیت این جنایات از سوی علمای اسلامی و پایان دادن به سکوت در برابر جنایات بعثی ها، تکفیری ها، صهیونیستها شدند که با حمایت دستگاههای اطلاعاتی منطقه انجام می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها