کد خبر: ۳۵۱۹۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۸     ۰۳ آذر ۱۳۹۴
سرمربی سرخپوشان تهران همچنان در صدد است تا تیمش را از خطر دو دستگی و درگیری‌های لفظی دور نگه دارد، اما هر از گاهی درگیر این حاشیه‌ها می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، شایعه شده بود ملی‌پوشان پرسپولیس یک باند تشکیل داده‌اند علیه بازیکنان غیرملی‌پوش و پرسپولیس در خطر دودستگی است. این شایعه به گوش سرمربی پرسپولیس رسید و او وقتی ملی‌پوشان مجموعه سرخ از گوام برگشتند، آنها را فراخواند و نکاتی را توضیح داد.



ملی‌پوشان پرسپولیس و برانكو با هم قرار گذاشتند این حرف‌ها رسانه‌ای نشود اما حالا آنچه میان برانكو و ملی‌پوشان رد و بدل شد، لو رفته است.



دیروز از یك منبع موثق شنیدیم به برانكو گفته بودند سوشا مكانی، رامین رضاییان و یك ملی‌پوش دیگر از حرف‌های رضا نورمحمدی و محسن بنگر شاكی هستند. برانكو این ۳ ملی‌پوش را به اتفاق كمال كامیابی‌نیا و امید عالیشاه (كه دومی در آخرین اردوی تیم ملی حضور نداشت) فراخواند و با آنها حرف زد.


برانكو به این ملی‌پوشان گفت: «شنیده‌ام بعضی از شما از حرف‌های دو كاپیتان پرسپولیس دلخور هستید. نمی‌دانم این حرف واقعیت دارد یا شایعه است اما توقع دارم به كاپیتان‌های تیم احترام بگذارید. رضا نورمحمدی و محسن بنگر چه در زمین باشند و چه روی نیمكت، كاپیتان شما هستند، حرف آنها به عنوان بزرگ‌تر باید مورد قبول بقیه باشد. حتی اگر روی سكو هم باشند، شما باید آنها را به چشم كاپیتان ببینید... كاپیتان تیم در خانه خودش هم كه باشد، برای بقیه اعضای تیم قابل احترام است... شما نباید فكر كنید چون ملی‌پوش شده‌اید، با بقیه بازیكنان فرق دارید.



تنها تفاوت شما با سایر بازیكنان پرسپولیس این است كه شما همزمان به دو تیم تعهد دارید. تعهد مضاعفی دارید به تیم ملی یعنی بقیه بازیكنان تا زمانی كه به تیم ملی دعوت نشوند، فقط به پرسپولیس متعهد هستند اما شما هم به پرسپولیس متعهد هستید و هم به تیم ملی... ملی‌پوش شدن مسئولیت‌های سنگینی به دنبال دارد. شما باید زندگی‌تان را بیشتر كنترل كنید و خارج از زمین بیشتر مراقب خودتان باشید.» 


همین حرف‌ها كمك كرد فضای دودستگی در پرسپولیس از بین برود. البته گفته می‌شود برانكو به صورت جداگانه با رضا نورمحمدی و بنگر هم حرف زد و به آنها گفت مراقب ملی‌پوشان تیم باشید و به آنها كمك كنید. هرچه هوای آنها را بیشتر داشته باشید، بزرگی خودتان را بیشتر اثبات می‌كنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها