کد خبر: ۳۵۱۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۲۶     ۲۵ دی ۱۳۹۰
امروز 25 دي‌ماه روزنامه‌ها بخشي از مطالب صفحات خود را به اخبار دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.
به گزارش ايسنا روزنامه مردم سالاري گزارشي از باغ موزه دفاع مقدس تهران با عنوان «فرهنگ دفاع مقدس» به شيوه‌اي نوين به نسل جوان منتقل مي‌شود، به چاپ رسانده است.

روزنامه ملت ما خبرهايي با عناوين «نمايشگاه لباس برتر در اردوگاه‌هاي راهيان نور»، به چاپ چهارم رسيدن خاطرات جوان‌ترين اسير ايراني و به چاپ رسيدن خاطرات حماسه نابغه اطلاعات عمليات شهيد علي چيت‌سازيان، منتشر كرده است.

حذف همسران ايثارگران در برنامه پنجم توسعه، يادكردي از شهداي شيميايي گردان بهبهان و گزارشي از تشييع پيكر دو شهيد دفاع مقدس در تبريز ديگر مطالب به چاپ رسيده در اين روزنامه است.

روزنامه فرهيختگان گزارشي از برگزاري جلسه توجيهي فرزندان شاهد و ايثارگرد در واحد فلاورجان دانشگاه آزاد را به چاپ رسانده است.

روزنامه كيهان يادكردي از شهيد مهدي ربابي منتشر كرده است. روايت رشادت عشاير ايل خزل در آزادسازي ميمك عنوان مطلبي است كه در صفحه فرهنگ و مقاومت اين روزنامه به چاپ رسيده است.

بررسي تحليلي عمليات كربلاي 5 و و نقش آن در پايان جنگ(5) و "شهيد حاج قاسم ميرحسيني" سردار دلاور خطه سيستان هم عناوين اخبار و مطالبي در روزنامه جمهوري اسلامي هستند.

اختتاميه جشنواره شعر دفاع مقدس عطر سنگردر استان البرز برگزار و برگزاري دومين يادواره اميران و 2000 شهيد سرافراز ارتش در استان البرز هم خبرهايي در روزنامه رسالت هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها