کد خبر: ۳۵۱۱۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۸ آبان ۱۳۹۴
نیروهای یمنی با حمله به پایگاه نظامی «الدود» در «جیزان» عربستان، چند دستگاه خودروی نظامی و برج مراقبت این پایگاه را به آتش کشیدند.
به گزارش پایگاه 598، نیروهای یمنی با حمله به پایگاه نظامی «الدود» در «جیزان» عربستان، چند دستگاه خودروی نظامی و برج مراقبت این پایگاه را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن(سبأ)، یک منبع نظامی یمنی روز چهارشنبه گفت: واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن، چندین گلوله توپ به پایگاه الدود شلیک کرد که در پی آن برج مراقبت این پایگاه و چند دستگاه خودروی نظامی در آتش سوخت.

وی خاطرنشان کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به پیشروی در منطقه جیزان ادامه می دهند.

ائتلاف عربی - آمریکایی از ششم فروردین ماه سال جاری به سرکردگی عربستان با حمله به فقیرترین کشور عربی منطقه می خواهد «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری فراری و مستعفی یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن نیروهای مقاومت مردمی که امنیت شهرهای یمن را دراختیار دارند، جلوگیری کند.

عربستان و 9کشور عربی دیگر به جز عمان با حمایت آمریکا از ششم فروردین، حملات هوایی، دریایی وزمینی راعلیه نیروهای مقاومت مردمی یمن آغاز کرده و تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس ومنازل مردم این کشور را بمباران کرده اند.

در اثر حملات این ائتلاف، تاکنون بیش از 23 هزار نفر شهروندان بی دفاع یمن از جمله زنان و کودکان شهید یا مجروح شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها