کد خبر: ۳۵۰۷۸۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۶ آبان ۱۳۹۴
پست دروازه بانی بازهم برای تیم ملی خبرساز خواهد بود ؛ اگرچه بازهم تیم ملی با یک برد قاطع به ایران بازمی گردد.
به گزارش پایگاه 598، در غیاب علیرضا حقیقی گلر ایران مقابل گوام علیرضا بیرانوند بود، بازیکنی که در چند ماه گذشته به خاطر مسائل انضباطی درون دروازه نفت قرار نمی‌گرفت. سوای از آمادگی روحی و جسمی بیرانوند اخراج او در تک موقعیت گوامی‌ها خبرساز خواهد شد، صد البته او گلر کم تجربه ایست و این اخراج چیز خیلی عجیبی هم نیست و  در طبیعت فوتبال پیش خواهد آمد .

نکته مهم اما پایان حملات بی وقفه به علیرضا حقیقی است که در دو هفته گذشته به شدت مورد حمله عجیب رسانه ها بود . البته در پروسه‌ای که کارلوس کی‌روش برای درون دروازه مدنظر قرار داده گذر زمان نقش مهمی ایفا می‌کند چون کاندیداهایی که او برای حراست از چارچوب دروازه مدنظر دارد، همگی برای پخته شدن نیاز به تجربه و زمان دارند.

در این بین فشارهای روحی روانی وارد شده به گلرهای جوان تیم‌ملی هم نقش بسزایی در عملکرد آنها خواهد داشت، چیزی که در ماه‌های گذشته به عینه شاهد بودیم و باعث شد علیرضا حقیقی زیربار همین فشارها تا حدودی سست شود.  آنچه محرز است برای رسیدن به یک ستاره بزرگ درون دروازه باید به افکار کی‌روش اطمینان کرد و از گزینه‌های جوان او نهایت حمایت صورت بگیرد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها