کد خبر: ۳۴۹۷۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۹ آبان ۱۳۹۴
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «کرار اول فصل 250 میلیون تومان پول نقد به همراه یک اتومبیل 400 میلیون تومانی گرفته است.»
به گزارش پایگاه 598، عباس کردنوری در واکنش به اظهارات جاسم کرار در خصوص باشگاه استقلال اظهار داشت: «تمامی صحبت‌های کرار کذب محض است و به هیچ عنوان واقعیت ندارد. نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که او به سرش زده و چنین خزعبلاتی را مطرح کرده است. کرار در همان ابتدای فصل بابت قراردادش با باشگاه استقلال 250 میلیون تومان پول نقد به همراه یک اتومبیل 400 میلیون تومانی گرفته است. این مبلغ معادل 50 درصد قراردادش بوده است. کدام بازیکن لیگ برتری را می‌شناسید که تا این جای فصل نیمی از قراردادش را دریافت کرده باشد.»

 

وی ادامه داد: «‌کرار این همه پول گیرش آمده و حالا به دنبال راهی است که با جدایی از استقلال از تیمی دیگر هم پول مناسبی بگیرد. بهتر است تیم‌های دیگر بدانند که او به‌رغم گرفتن بخش عمده‌ای از پولش برای ما دردسرهای زیادی را درست کرده و بازدهی هم نداشته است. کرار اگر بازیکن خوبی بود که الان در تیم حضور داشت و برای موفقیت استقلال حداکثر تلاشش را می‌کرد. تمامی اسناد پرداختی به این بازیکن موجود است. مطمئن باشید باشگاه به زودی بهترین تصمیم را در مورد این بازیکن گستاخ خواهد گرفت و خیال هوادارانش را در مورد اظهارات کذب کرار راحت خواهد کرد.»

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به این موضوع که در این میان رسانه‌ها نقش مهمی در آگاه کردن اذهان عمومی دارند، یادآور شد: «ما نباید در محیط فوتبال خودمان اجازه دهیم یک غیرایرانی پر و بال بگیرد. باید واقعیت‌ها منتشر شود تا مردم بدانند چه کسی راست می‌گوید. یقین دارم کرار به هر باشگاه دیگری هم که برود آن باشگاه را دچار دردسر خواهد کرد. او با بیان ادعاهای دروغ سعی در مطرح کردن خود دارد و می‌خواهد نظم حاکم بر فوتبال ایران را به هم بریزد. ظرف روزهای آینده کمیته انضباطی باشگاه استقلال برخورد لازم را با این بازیکن خاطی خواهد کرد.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها