کد خبر: ۳۴۸۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۱ دی ۱۳۹۰

یکی از دوستان شهید مصطفی احمدی روشن در گفتگو با خبرنگار جهان نیوز با بیان اینکه شهید احمدی روشن فردی ولایتمدار، اخلاق مدار و شوخ طبع بود، تاکید کرد: شهات آرزوی شهید احمدی روشن بود، او از شهادت نمی ترسید و امروز به آرزویش رسید.

 وی افزود: شهید احمدی همیشه می گفت دعا کنید تا من شهید شوم و اگر شهید شدید دست من را هم بگیرید.

 دوست شهید احمدی با اشاره به روحیه بسیجی و جهادی شهید احمدی روشن گفت: او فردی خاص بود و دشمنان خوب فهمیدند که چه کسی را ترور کنند.

 

وی با بیان اینکه شهید احمدی اهل نماز اول وقت بود، تصریح کرد: ایشان دارای پشتکار بالا، پرتوان، پرتلاش، پرانرژی و توانمند در عرصه اجرایی و علمی بود.

 

همرزم شهید احمدی با اشاره به ولایتمداری شهید احمدی روشن تاکید کرد: او در خط ولایت و سرسپرده بود، همیشه می گفت دعا کنید مثل ابراهیم مالک اشتر نشوم و مختار را تنها نگذارم.

باز هم سر جوانان سر افراز ایرانی هدف بغض کوردلان شیطان صفت استکبار جهانی قرار گرفت؛ اما غافل از آنکه مثل آنها مثل دیوانه ایست که پا در مردابی نهاده و هر حرکتی او را به نابودی نزدیک می کند و مثل انقلاب ما مثل درخت تنومندی است که حیات از روح پاک جوانان مومن و انقلابی می گیرد و نیز مثل ما مثل آن شیشه ای است که هرچه شکسته شود تیز تر می گردد والعافبه للمتقین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۰
۰
۰
خدارحمتش کنه من چند بار این برادر رو زیارتش کردم. واقعا باصفا بود خوشا بحالش خدا به ما هم توفیق بده.
پاسخ
جلال خورشیدوند
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۰
۰
شهادت هنر مردان خداست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها