کد خبر: ۳۴۷۴۴۴
زمان انتشار: ۰۱:۲۸     ۰۶ آبان ۱۳۹۴
هاشم بیک‌زاده:
هافبک صبای قم با بیان اینکه استقلال با توجه به شرایطی که دارد می تواند برنده این دیدار باشد، گفت: به نظر من آبی‌پوشان می‌توانند یک بر صفر برنده دربی باشند.
به گزارش پایگاه 598، هاشم بیک‌زاده با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر مصدومیتم برطرف شده و ان شاءالله از هفته آینده در تمرینات صبا شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص دربی روز جمعه تصریح کرد: همیشه این دیدارها حساس بوده و هر دو تیم بازی سختی پیش رو دارند مطمئنا مربی دو تیم تدارک بسیاری دیده‌اند تا بتوانند پیروز این دیدار حساس باشند.

هافبک صبای قم در پاسخ به این سوال که بردهای پرسپولیس و استقلال مقابل ملوان و سپاهان می تواند در نتیجه دربی تاثیرگذار باشد، توضیح داد: به هیچ وجه اینطور نیست. بازی این دو تیم همیشه شرایط خاص خودش را دارد و هر تیمی که هوشیارتر باشد به موفقیت نزدیک‌تر است.

بیک‌زاده در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی چه خواهد شد، اظهار کرد: به نظر من استقلال یک بر صفر برنده این دیدار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش را از استقلال دریافت کرده است یا خیر، اذعان کرد: یکشنبه هفته آینده با افشارزاده جلسه دارم و امیدوارم در این جلسه مشکلاتم برطرف شود.

هافبک صبای قم در خصوص صحبت‌های کی‌روش در روزهای اخیر گفت: این مشکلات به قبل از جام جهانی برمی گردد و مشکل تازه ای نیست امیدوارم اجازه دهند کی روش با آرامش کارش را انجام دهد تا بتواند فوتبال ملی ما را سربلند کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که گفته شده بعد از اینکه از استقلال بیرون آمدید از تیم ملی خط خورده اید، خاطرنشان کرد: کی روش به هیچ وجه این مسائل برایش مهم نیست که در چه تیمی بازی می کنیم.   او هر بازیکنی را که آماده باشد، به تیم ملی دعوت کرده و از او استفاده می کند.

بیک‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که گلزن دربی چه کسی خواهد بود، گفت: نمی توانم نامی از کسی به عنوان گلزن دربی ببرم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها