کد خبر: ۳۴۷۲۷
زمان انتشار: ۰۱:۳۵     ۲۱ دی ۱۳۹۰
علي يكي از فوتباليست‌هاي بزرگ ايران در سال‌هاي اخير بود و در اينكه او جزو تكنيكي‌ترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران قرار دارد شكي نيست. به نظر من اين حق كريمي بود كه انتخاب شود
سايت گل – در نظرسنجي برنامه دوشنبه شب نود علي كريمي به عنوان تكنيكي‌ترين فوتباليست ايران در سه دهه اخير انتخاب شد و نكته جالب اينجاست كه خداداد عزيزي يكي از رقيبان او،‌ معتقد است كه حق كريمي بود تا با عنوان نفر اول انتخاب شود.

خداداد در گفت‌وگو با سايت گل در مورد انتخاب كريمي مي‌گويد:«علي يكي از فوتباليست‌هاي بزرگ ايران در سال‌هاي اخير بود و در اينكه او جزو تكنيكي‌ترين بازيكنان تاريخ فوتبال ايران قرار دارد شكي نيست. به نظر من اين حق كريمي بود كه انتخاب شود و من هم او را انتخاب مي‌كنم.»

خداداد در ادامه حرف‌هايش مي‌گويد:«من بازي مجيد نامجومطلق را خيلي دوست داشتم و همين‌طور ناصرمحمدخاني و همچنين علي كريمي. واقعا كساني گزينه شدند كه من دوستشان دارم. در ضمن بايد بگويم كه خيلي از مخاطبان برنامه نود بازي‌هاي محمدخاني و نامجومطلق را نديده‌اند يا اينكه به ياد ندارند.»

از عزيزي در مورد وضعيت ابومسلم سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«ما در خط دفاع مهدي هاشمي‌نسب را گرفتيم، در خط مياني سيدمهدي حسيني را جذب كرديم و هادي اصغري و اشپيتيم آرفي هم در خط حمله به تيم ما اضافه شدند. هر چند فاصله ابومسلم با صدرجدول كمي زياد است ولي اميدواريم كه در نيم فصل دوم نتايج خوبي بگيريم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها