شرکت ارتباطات زیرساخت و سایر شرکتهای بینالمللی در تلاش هستند مشکل ایجاد شده را از طریق برقراری مسیرهای پشتیبان و در کوتاهترین زمان ممکن رفع کنند."
ارائه گزارشهای اختلال و قطعی ارتباطات از طریق درگاه شرکت ارتباطات زیرساخت از جمله کارهای نادری است که ظاهرا بعد از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، انجام گرفته است.
سه روز گذشته با اعلام دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، شرکت زیرساخت به عنوان تنها متولی واردات پهنای باند به کشور مکلف به پرداخت غرامت برای قطعیهای اینترنت شد.
در این مصوبه آمده است که "به منظور شفافسازی کیفیت خدمات در مقابل هزینه آن و رعایت حقوق مشترکان در حوزه خدمات مبتنی بر IP که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی ارائه خدمات در بالاترین سطح ارائه میشود، این موضوع در کمیسیون تصویب شده است."
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در این باره گفت: موافقتنامه سطح خدمات (SLA) قراردادی دوجانبه بین شرکت ارتباطات زیرساخت و خدمت گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده، منعقد میشود.