کد خبر: ۳۴۳۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۹ دی ۱۳۹۰
بولتن نیوز: این روزها که فدراسیون فوتبال ایران وضعیت نامتوازنی دارد هر کسی سعی می کند بنحوی خود را مطرح کرده و از افتخارات نداشته صحبت و با احساسات و افکار عمومی بازی کنند بدون اینکه سابقه فعالیت های گذشته خود را بازنگری نمایند.

آقای محمد دادکان پس از آنکه رئیس وقت سازمان تربیت بدنی برای دیدن مسابقات جام جهانی آلمان به این کشور سفر کرده بود وبه دنبال برخورد سرد و خصمانه آقای دادکان با رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و پیامدهای این سفر، باعث جدایی آقای دادکان از بدنه فوتبال ایران شد و این موضوع به روابط آقای محمدعلی آبادی رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و آقای دادکان بر می گردد نه منافع و مصالح کشور.

اما هرگونه اختلاف و تشتت آرایی مربوط به موضوعات داخلی کشور می شود و این اختلافات ربطی به فیفا و دیگر تشکل های خارجی ندارد.
اما انچه موجب شد فیفا در یک اقدام غیر اخلاقی و غیر حقوقی فوتبال ایران را به بهانه دخالت دولت در امور فوتبال بمدت 5/1 سال تعلیق نماید این بود که  آقایان صفایی فراهانی و خبیری را بهمراه چند تن دیگر مسئول فوتبال ایران بعنوان کمیته انتقالی برای مدیریت و سرپرستی فوتبال ایران برگزیدند.
                                           
محمد دادکان که ریاست وقت فدراسیون فوتبال ایران را برعهده داشت پس از کنارگیری، نامه ای به اصطلاح محرمانه برای فیفا ارسال میدارد و در این نامه به نحوه برکناری خود و همچنین دخالت دولت ! در امور فدراسیون فوتبال ایران اعتراض شدید می نماید و همزمان مدارک و مستنداتی که یک سری اسناد داخلی فدراسیون فوتبال بوده و یک سری بریده جراید روزنامه های ایران را برای آقای جرمی والکه دبیرکل فیفا ارسال داشته و او را در جریان اوضاع فدراسیون فوتبال ایران قرار می دهد که می خواهد به آنها ثابت نماید که در فوتبال ایران دولت جمهوری اسلامی ایران در امور فدراسیون دخالت می کند و مانع انتخابات سالم و همچنین ایجاد دمکراسی در فوتبال می شود.

 این ادعای واهی و ساختگی آقای دادکان بعنوان رئیس وقت فدراسیون فوتبال که برای فیفا ارسال می گردد باعث گستاخی و جسارت فیفا نسبت به فدراسیون فوتبال کشورمان شده است.

فیفا هم با توسل به نامه آقای دادکان بعنوان رئیس وقت فدراسیون فوتبال در اقدامی غیر مترقبه و خلاف مقررات و اساسنامه فیفا اقدام به تعلیق 5/1 ساله فوتبال ایران نموده و شرایط را بنحوی به پیش بردند که بدلیل واهی اصلاح اساسنامه، آقای صفایی فراهانی و دادکان بیشترین امتیاز را از این اقدام برای خود کسب کردند...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها