کد خبر: ۳۴۳۵۷۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۳ مهر ۱۳۹۴
سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام از تهیه و ارائه گزارش تفصیلی این کمیسیون در بیش از هزار صفحه به سران قوا، مقامات ارشد کشور و دبیر شورای عالی امنیت ملی تا ۲ ماه آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام در گفت‌وگو با تسنیم فعالیت این کمیسیون را منتهی به تهیه گزارش نهایی پیرامون برجام ندانست و گفت: فعالیت‌ها و اقدامات کمیسیون ویژه بررسی برجام پایان نیافته و قرار است گزارش تفصیلی این کمیسیون در بیش از هزار صفحه ظرف حداکثر ۲ ماه آینده تهیه شود.

وی هدف از تهیه گزارش تفصیلی هزار صفحه‌ای از سوی کمیسیون ویژه برجام پیرامون ابعاد جمع‌بندی مذاکرات وین را برای ثبت در تاریخ دانست و افزود: این گزارش شامل مشروح مذاکراتی است که با اعضای تیم فعلی و سابق هسته‌ای و نیز مهمانان دیگر در این کمیسیون داشته‌ایم.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی برجام اظهار داشت: این کمیسیون برای تهیه و تدوین گزارش تفصیلی جلسه‌ای نخواهد داشت، زیرا اسناد، مدارک و مشروح مذاکرات کمیسیون موجود است و نیازی به برگزاری جلسه به‌صورت ثابت نیست، اما ممکن است بنا به ضرورت و همفکری، اعضا دور هم جمع شده و جلسه‌‌ای تشکیل دهند.

نقوی‌حسینی اعلام کرد: قرار است گزارش تفصیلی کمیسیون ویژه بررسی برجام، پس از نهایی شدن به مقامات ارشد کشور، سران قوا و دبیر شورای عالی امنیت ملی ارائه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۸ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
1000 صفحه را کی می خواهد بخواند؟
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
خیلی خوب است ولی تا دو ماه چرا؟ الان که بکار میآید باید ارسال شود فوری فوری
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها