کد خبر: ۳۴۲۲۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۴
برنامه 90 اظهارنظر مهاجم پرسپولیس که درباره ناراحتی اش از نزدن پنالتی را که تکذیب کرده بود، پخش کرد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از بازی تراکتورسازی و پرسپولیس رسانه ها از قول مهدی طارمی نوشتند که او از اینکه پنالتی تیمش را نزده ناراحت است و گفته که او پنالتی زن اول پرسپولیس است و باید پشت توپ می ایستاده.

 

برانکو ایوانکوویچ پس از شنیدن این موضوع به شدت علیه طارمی موضع گیری کرد و گفت که اگر طارمی ناراحت است من و هواداران پرسپولیس خوشحال هستیم. حتی زمزمه هایی مبنی بر نیمکت نشین شدن وی نیز شنیده می شد.

 

کار به جایی کشیده شد که طارمی مجبور شد روی صفحه اجتماعی خود چنین اظهارنظری را تکذیب کرده و حتی توپ را به زمین خبرنگاران بیندازد و نوشت: «فلان خبرنگار در راهرو ورزشگاه با من سلام علیک می کند همان شب مصاحبه 3 هزار کلمه ای از من منتشر می کند و وقتی پیگیری می کنم می گوید سردبیر به من گفته اگر مصاحبه طارمی را نداشته باشی اخراجت می کنم!»

 

ابعاد ماجرا آنقدر وسیع بود که طارمی خودش را تا دربی ممنوع المصاحبه کند. او حتی در اقدامی هوشمندانه با برانکو هم تماس گرفت تا از او دلجویی کند.

 

اما شب گذشته دوربین برنامه 90 به وضوح نشان داد که طارمی عین این جمله را به زبان آورده و گفته: «وقتی پنالتی زن اول پرسپولیس من هستم طبیعی است که از اینکه پنالتی نزدم ناراحت باشم.»

 

کاش ستاره جوان پرسپولیس یاد بگیرد یا حرف نزند، یا پای حرفش بایستد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها