کد خبر: ۳۴۱۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۱۸ دی ۱۳۹۰
اين افراد مانع از دادن شعارهاي مذهبي و انقلابي در اين مسجد شده اند و شعار خدايا خدايا تا انقلاب مهدي .... و شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را از بالاي سر درب مساجد محو نموده اند .
به گزارش جهان، سایت سوک نوشت:

در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي ، اقدامي خطرناك كه اتفاقا هدفمند نيز بنظر مي رسد در بوشهر آغاز شده است.

در يكي از مساجد محلات جنوبي شهر بوشهر اخيرا اتفاقي بسيار ناگوار رخ داده است ، گفته مي شود چند نفر با حمله به اين مسجد و با حرمت شكني و ايجاد درگيري ضمن برخورد با روحاني مسجد از حضور مكبر در پشت ميكروفن نيز جلوگيري كرده اند.

بر اساس گفته هاي شاهدان اين ماجرا ، اين افراد مانع از دادن شعارهاي مذهبي و انقلابي در اين مسجد شده اند و شعار خدايا خدايا تا انقلاب مهدي .... و شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل را از بالاي سردر مسجد محو نموده اند.

گفته مي شود اين افراد كه در محرم سال گذشته نيز دست به چنين اقدامي زده بوده اند ، يكي از نهادهاي مسئول شاكي آنان شده و پرونده آنان در مراجع قضائي و امنيتي همچنان مفتوح و در حال پيگيري مي باشد اما اين افراد مجددا از نامه اي كه محتواي آن چندان واضح نمي باشد سوء استفاده نموده و در آستانه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دست به اقدامي تنش زا زده اند.

از آنجا كه براي اولين بار در طول تاريخ مقام معظم رهبري بصورت واضح و روشن از اقدامات دشمن در " امنيتي كردن فضاي انتخابات " هشدار داده اند ، لازم است تا مسئولان استان بشدت با اين افراد برخورد قانوني و لازم کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها