کد خبر: ۳۴۱۰۱۷
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۴
معاون وزیر صنعت گفت: در نشست اخیر بین وزرای بازرگانی و صنعت فرانسه و ایران، وزیر بازرگانی فرانسه گفت، در ایران شمار بسیاری خودرو فرانسوی دیدم؛ از صحبت او می‌توان فهمید شوکه شده است.

به گزارش پایگاه 598، محسن صالحی‌نیا، معاون امور صنایع و اقتصادی در مراسم افتتاح خط تولید ساندرو در شرکت پارس‌خودرو گفت: در نشست اخیر بین وزرای بازرگانی و صنعت فرانسه و ایران، سیاست‌های خود را درباره تولید خودروی مشترک اعلام کردیم و بر لزوم صادرات خودرو، همکاری قطعه‌سازان ایرانی با قطعه‌سازان بین‌المللی و برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب تأکید داشتیم.

محسن صالحی‌نیا ادامه داد: در این نشست  نمایندگانی از شرکت‌های رنو و پژو نیز حضور داشتند و تأکید کردیم که سیاست‌های توسعه فعالیت آن‌ها در ایران باید براساس رضایت مشتریان صورت گیرد.

صالحی نیا افزود: در این نشست وزیر بازرگانی فرانسه گفت: در ایران شمار بسیاری ماشین فرانسوی در حال تردد دیدم؛ از این صحبت وزیر فرانسوی می‌توان فهمید که وی شوکه شده است.

صالحی‌نیا همچنین از دستور نعمت‌زاده، وزیر صنعت برای تشکیل کارگروه ویژه برای ارتقای شرایط کیفی در بخش تولید و خدمات پس از فروش خبر داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها