کد خبر: ۳۴۰۴۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: هرائر مگویان و یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت در دیدار با نفت غایب هستند/ دعوت‌نامه‌ای از اسپانیا برای برزای به دست ما نرسیده است/ برهانی نه مشکل اخلاقی دارد نه فنی، به جوانترها میدان دادم
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال برابر نفت تهران حاضرشد و درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد.

نفت تهران
 بازی حساسی برابر نفت داریم. آنها تیم بسیار خوبی هستند و درست است که در جدول جایگاه خوبی ندارند و متاسفانه در آسیا حذف شده اند، تیم بسیار خوبی هستند. مربی جوان و خوبی آنها را هدایت می کند. ما از این تیم شناخت داریم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. روی نقاط ضعف و قدرت نفت کار کرده ایم و می دانیم چگونه به گل می رسند. ان شالله مانع از گلزنی آنها می شویم و از ضعف هایشان استفاده می کنیم تا پیروز شویم. فکر می کنم بازی خوبی از آب در بیاید چراکه نفتی ها هم فوتبال بازی می کنند.

نتایج بهتر استقلال در خارج خانه؟
جوانان ما یواش یواش باتجربه می شوند. شاید در خانه بیشتر حمله کنیم و در خارج از خانه کمی با احتیاط بازی می کنیم. امیدوارم هواداران همچنان یار دوازدهم ما باشند.

خط خوردن بهنام برزای تقصیر شماست؟
من از اینکه او خط خورده متاسفم. او را دو هفته بردند و دو بازیکن مصدوم هم به ما برگرداندند. چرا بازی با استقلال اهواز که فیکس بود را نگاه نکردند؟ او در تیم ما هروقت لازم بوده بازی کرده است. ما جوانان خوبی داریم و این حرف یک بهانه است. قرار بود برنامه تیم امید را به ما بدهند که ما بدانیم چه کار با بازیکنان ما می کنند اما برنامه ای به ما ندادند. محسن کریمی و چشمی دچار آسیب دیدگی جزئی شده اند.

تاثیر خط خوردن برزای روی روندش و ماجرای اسپانیا رفتن او؟
او جوان است و رویش تاثیر گذاشته اما تلاش می کنیم تا این مشکل حل شود. اصلا دعوت نامه ای نیامد که بخواهم موافق یا مخالفت کنم.

چشمی به آلمان می رود؟
پیشنهادش بیاید فکر می کنیم. نیاز داشته باشیم نمی گذاریم برود.

بازی رسیدن به کلیه جوانان؟
ما از جوانانمان استفاده می کنیم. ما نمی توانیم همه را بازی دهیم. رمضانی در حذفی بازی کرد و این گونه نیست که توجهی نکنیم. خط هافبک ما تقریبا جوان است. من زیادهم به ترکیب دست نمی زنم. بازیکن جوان هم باید بتواند خودش را نشان دهد و دید مرا به من به خودش جلب کند. من هم یک دوره مهاجم بزرگی بودم ولی الان نمی توانم بازی کنم. اینکه رمضانی پارسال پدیده تیم بوده درست است اما باید نظر مرا به خودش جلب کند.

محروم و مصدوم؟

کرار محروم است. هرائر مگویان و یعقوب کریمی را هم در این بازی نداریم.

دلیل خط خوردن برهانی از لیست 18 نفره استقلال؟
به او استراحت دادیم. اینکه فنی بوده یا نه را من می گویم. دنبالش نروید (با خنده) ما داریم به جوان ترها فرصت می دهیم و همه چیز خوب است. برهانی کاملا در اختیار تیم است و بزرگی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها