کد خبر: ۳۴۰۳۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۹     ۱۷ دی ۱۳۹۰
آیت‌الله ممدوحی:
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت که فتنه‌گران برای انتخابات آینده مجلس مأموریت دارند از این رو کسی که مأموریت دارد برای اخلال می‌آید و مردم باید در این زمینه بسیار مراقب باشند.
آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به توطئه دشمنان برای انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مردم باید به طور گسترده در انتخابات شرکت و شخصی را انتخاب کنند که در خط انقلاب و مقام معظم رهبری باشد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بر همین اساس به ضرورت وحدت اصولگرایان اشاره و تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند افرادی را در لیست خود قرار دهند که بعدها جاسوس و دین فروش از آب درنیایند.

وی به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس اشاره کرد و گفت: فتنه‌گران خیلی پررو هستند؛ این افراد برای انتخابات آینده مجلس مأموریت دارند از این رو کسی که مأموریت دارد برای اخلال می‌آید و مردم باید بسیار مراقب باشند.
 
آیت‌الله ممدوحی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید کسانی که به کانون‌های قدرت و ثروت وابسته هستند در مجلس حضور یابند اشاره کرد و گفت: اگر نمایندگان به کانون‌های قدرت وابسته باشند دیگر وکیل مردم نخواهند بود و در واقع مأمور کسانی هستند که آنها را روانه مجلس کرده‌اند و کار مردم را راه نمی‌اندازند.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری در خاتمه به رسانه‌ها توصیه کرد که نسبت به توطئه‌های دشمنان روشنگری کنند تا افراد اصلح وارد مجلس شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها