کد خبر: ۳۴۰۱۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۲۸ شهريور ۱۳۹۴
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کدخدایی که چنین جنایتکار است باید در هنگام مذاکره با آن بسیار دقت داشته باشیم.

به گزارش پایگاه 598، اسماعیل کوثری صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین یادواره شهدای روستای نورآباد بخش وراوی شهرستان مهر در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در راستای نهضت امام حسین (ع) انجام شد و از بزرگ تا کوچک به امام خمینی (ره) لبیک گفتند و قلب‌های بسیاری به امام نزدیک بود و این‌چنین شد که پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و استکبار جهانی به وحشت افتاد چرا که احساس می‌کرد منافع بسیار عظیمی را از دست ‌داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حاصل‌ شده بسیار خوب بوده است اما کافی نیست و ما تازه اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری کنیم.

کوثری با بیان اینکه برخی از مسئولان در زمان جنگ بریدند اما امام خمینی (ره) با قدرت تمام ایستاد، گفت: امام خمینی (ره) آینده‌نگر بود و می‌دید که استکبار جهانی چه‌قدر خباثت دارد و عملیات بزرگی که توسط رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام شد استکبار جهانی را به وحشت انداخت و موجب شگفتی کارشناسان نظامی دنیا شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه‌آفرینی‌های لشکر 19 فجر فارس و تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) آن‌چنان در یک عملیاتی بزرگ از رودخانه وحشی اروندرود عبور کردند که موجب وحشت کارشناسان نظامی شد و امام خمینی (ره) و مردم آن‌قدر در هشت سال دفاع مقدس خوب عمل کردند که نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن بماند و پس از 250 سال این نخستین اقدام بود و از 32 کشور اسیر گرفتیم.

وی تصریح کرد: دشمنان هنوز فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را نشناخته‌اند و شهدا به‌خاطر الگو قرار دادن امام حسین (ع) و اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) به‌طرف دشمن حرکت کردند و این راه نباید هیچ‌گاه فراموش شود.

کوثری اضافه کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری به دست آوردیم و حتی در اوج تحریم‌های بزرگ پیشرفت‌های بسیاری حاصل شد و بیداری اسلامی شکل گرفت در صورتی‌ که ما به آنان نگفته بودیم که این تفکر را قبول کنید خودشان این تفکر را پذیرفتند و امروز دشمنان بسیار عصبانی هستند که ایران این تفکر را ترویج داده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم اما آنان گستاخی تمام می‌کنند و پس‌ از آن دم از حقوق بشر می‌زنند و کدخدایی که چنین جنایتکار است باید در هنگام مذاکره با آن بسیار دقت داشته باشیم و تنها راه موفقیت و پیشرفت توکل به خداوند و توسل به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) است همان راهی که شهدا رفتند چراکه دشمنان ما از این تفکر ترس دارند.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام بیان داشت: تمام مسئولان باید با یکدیگر ید واحد باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند و آن‌قدر پوزه دشمن را به خاک بمالیم و همان مسیری را که شهدا ترسیم کردند ادامه دهیم تا موفق باشیم.

کوثری اذعان داشت: همان‌گونه که امام خمینی (ره) اعلام کردند قرن آینده قرن اسلام خواهد بود و سقوط و نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل دور نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها