کد خبر: ۳۳۹۸۴۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۱     ۲۶ شهريور ۱۳۹۴
وزیر صنعت، معدن و تجارت کار آفرینی را یک ضرورت برای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
به گزارش پایگاه 598، محمد رضا نعمت زاده در دومین همایش بین المللی نقش زنان در توسعه پایدار تاکید کرد: اگر  می خواهیم اقتصاد کشور در مقابل  تکانه های درون و بیرون مقاوم باشد باید کارآفرینی کنیم و از تمام وجود خود و ابتکارات حسن استفاده را ببریم.

وی انتخاب مدیران زن را در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت  نشان از حس اعتماد به این قشر از جمعیت کشور عنوان کرد و افزود: در طول سالها همکاری با بانوان کشور موردی نبوده است که به آنها اعتماد کنم و نتیجه مثبت نگیرم.

نعمت زاده افزود: از جمله خصیصه های کارآفرین بهره وری بالاست که به طور طبیعی در زنها وجود دارد.

وی داشتن جسارت را از دیگر مباحث جدی در کارآفرینی دانست و افزود: کسانی که ریسک می پذیرند و دانش و نوآوری دارند موفق تر هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: یک زن کار آفرین نباید "نه" بگوید، ایجاد حرکت، امکانات و کار بکند و خلاقیت بزرگترین صفت انسان است که به وسیله آن شناخته می وشد.

نعمت زاده گفت: کارآفرین کسی است که نوآور باشد، به وضع موجود راضی نباشد، به دنبال تغییر و بهینه سازی باشد و جسارت اقدام  و خلاقیت در تمام شوون راداشته باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت شناخت جامعه و مشتریان و نیز تقاضا را لازمه کار صنعتگران کشور برشمرد و افزود: کار آفرین واقعی حتی نیاز را خلق می کند و بر مبنای نیاز تکنیک و راهکار می دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها