کد خبر: ۳۳۹۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: تا پایان روز گذشته ۶۰ هزار و ۳۰۰ زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند که فردا نیز با انجام ۵ پرواز از سه فرودگاه کشور آخرین گروه از حجاج به خانه خدا اعزام خواهند شد.
به گزارش پایگاه 598، منوچهر سپاسی با بیان اینکه عملیات انتقال حجاج از اول شهریورماه از ۱۹ فرودگاه کشور آغاز شد، اظهار کرد: تا پایان روز گذشته سه شنبه ۲۴ شهریور ۶۰ هزار و ۳۰۰ زائر با ۲۱۰ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه پروازهای حج توسط سه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی، ماهان، سعودی انجام می‌شود، افزود: امروز نیز حجاج ایرانی از طریق ۶ پرواز و از چهار فرودگاه امام خمینی، اردبیل، اصفهان و یزد به عربستان اعزام می‌شوند و فردا پنجشنبه نیز با انجام ۵ پرواز، آخرین گروه از زائران از سه فرودگاه امام خمینی، اصفهان و اردبیل به سرزمین وحی اعزام خواهند شد که بدین ترتیب عملیات انتقال حجاج ایرانی به پایان می‌رسد.

سرپرست عملیات حجاج شرکت فرودگاه‌های کشور افزود: با انتقال آخرین گروه از حجاج ایرانی در روز پنجشنبه آمار زائران ایرانی در عربستان به حدود ۶۴ هزار و زائر می‌رسد. این تعداد زائر در مدت ۲۶ روز با ۲۲۱ پرواز به سرزمین وحی اعزام شدند.

سپاسی با بیان اینکه عملیات بازگشت زائران نیز از ۶ مهرماه توسط سه شرکت هواپیمایی مذکور به ۱۹ فرودگاه امام خمینی(ره)، شیراز، مشهد، تبریز، ارومیه، ساری، گرگان، اهواز، رشت، بندرعباس، کرمان، کرمانشاه، یزد، بوشهر، اردبیل، زاهدان، زنجان و همدان آغاز می‌شود، گفت: بازگشت زائران تا ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها