کد خبر: ۳۳۹۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۱۶ دی ۱۳۹۰
هاآرتص مدعی شد:
در حالی که منابع خبری از بروز انفجاری در دمشق پایتخت سوریه که بیش از 40 کشته و 100زخمی بر جا گذاشته ، خبر داده اند ، منابع رژیم اسرائیل هدف این انفجار را، اتوبوس زائرین ایرانی اعلام کردند
انفجاری تروریستی ده ها کشته و زخمی در سوریه بر جای  گذاشته است .

به گزارش 598 به نقل از «تابناک»، در حالی که منابع خبری از بروز انفجاری در دمشق پایتخت سوریه که بیش از 40 کشته و 100زخمی بر جا گذاشته ، خبر داده اند ، منابع اسرائیلی هدف این انفجار را، اتوبوس زائرین ایرانی اعلام کردند.

منابع دولتی سوریه هنوز درباره هویت قربانیان خبری را منتشر نکرده اند . اما تعداد کشته ها و زخمی شده ها را تایید کرده اند و گزارشات موجود درباره هدف قرار گرفتن زائران ایرانی را رد کرده اند .

بر اساس اطلاعات اولیه ، یک انتحاری با انفجار خود در نزدیکی یک چراغ راهنمایی و رانندگی ده‌ها تن را قربانی کرد که اغلب آنها از شهروندان سوری بودند.

گفته می‌شود که این انفجار در نزدیکی مدرسه "حسن الحکیم" صورت گرفته است و محله‌ای پرجمعیت و پررفت و آمد است.

این در حالی است که ناظران اعزامی اتحادیه عرب که به منظور تحقیق درباره حوادث جاری در سوریه به این کشور رفته‌اند، هنوز در این کشور حضور دارند.

تکمیلی

در حالی که منابع خبری از بروز انفجاری در دمشق پایتخت سوریه که بیش از 40 کشته و تعدادی زخمی بر جا گذاشته است. منابع اسرائیلی هدف این انفجار را، اتوبوس زائرین ایرانی اعلام کرده بودند.

اما دقایقی پیش، این منابع خبر خود را اصلاح کردند و اعلام کردند که حادثه‌ای که برای اتوبوس ایرانی اتفاق افتاده است جدای از بمب گذاریهای امروز دمشق بوده است. در حادثه اتوبوس ایرانی، به علت ترکیدن لاستیک اتوبوس، سه نفر جان باخته‌اند که ظاهرا فقط یکی از آنها از هموطنانمان بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی اصغر کوثری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۰
۰
۰
خبر را درست نقل نمایید. عنوان غلط انداز است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها