کد خبر: ۳۳۸۴۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
به اعتقاد کارشناسان، افزایش قیمت در شرایط فعلی رکود بازار، شاید به ضرر خودروسازان تمام شود، زیرا نه تنها بی اعتمادی عمومی به آنها را بیشتر خواهد کرد، بلکه ممکن است به رکود هرچه بیشتر بینجامد.
به گزارش پایگاه 598، دنیای اقتصاد از تصمیم خودروسازان برای گران کردن محصولاتشان خبر داده است: خودروسازان گویا قصد خودزنی دارند، چه آنکه تصمیم به افزایش قیمت محصولات خود گرفته‌اند، آن هم بدون شورای رقابت. آن‌طور که از جاده مخصوص خبر می‌رسد، خودروسازان کشور عزم خود را برای افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت محصولات شان جزم کرده با توجه به مجوزی که از نهادهای دولتی گرفته‌اند، احتمالا به زودی این کار را انجام خواهند داد. این در حالی است که به اعتقاد کارشناسان، افزایش قیمت در شرایط فعلی رکود بازار، شاید به ضرر خودروسازان تمام شود، زیرا نه تنها بی اعتمادی عمومی به آنها را بیشتر خواهد کرد، بلکه ممکن است به رکود هرچه بیشتر بینجامد.

به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت، مشتریان همین حالا حاضر به خرید خودرو با قیمت‌های فعلی نیستند، چه رسد به اینکه دو، سه میلیون تومان دیگر نیز به این قیمت‌ها اضافه شود. آنها بر این باورند که بازار خودرو در شرایط فعلی کشش افزایش قیمت را ندارد و خودروسازان نباید به واسطه بالا بردن قیمت محصولات شان، به نوعی خودزنی کرده و همین اندک فروش شان را از دست بدهند و نارضایتی عمومی را از خود بیشتر کنند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید سرانجام بازار خودرو ایران چه خواهد شد و مشتریان بالاخره با خودروهای داخلی آشتی می‌کنند یا اینکه قهرشان همچنان ادامه خواهد یافت
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عدنان
ROMANIA
۱۱:۰۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
۴
۰
تا کیفیت بالا نرود و قیمت هم حداقل 30 درصد کاهش پیدا نکند خودرو صفر ساخت داخل نمیخریم .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
۳
۰
خدایش نخرید خودرو صفر
پاسخ
ناشناس
-
۱۸:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
۱
۰
آی خدا من گرانی خودرو اصلاً زورم نمیاد! ولی ننه من غریبم بازی و هالو فرض کردن مردم توسط این آقای نعمت بخش (که با لهجه اصفهانی هم صحبت در مصاحبه ها واقعاً کفرم رو بالا میاره....انگار صنعت خودرو ارث پدری ایشونه و مردم هم رعیتشون!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۸ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
فقط تحریم تا پایین آمدن قیمتها و بالا رفتن کیفیت خودرو
پاسخ
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
معتقدم علاوه براینکه کیفیت خودروهای داخلی بایدارتقایابدقیمتهامعقول ومنطقی بشه وازتولیدملی هم حمایت.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۴
۰
۰
مرگ بر ایران خودرو و سایپا
خرید خودرو صفر کیلومتر ممنوع
اینها باید بفهمن که ملت ایران احمق نیستن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها