کد خبر: ۳۳۷۰۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
زادمهر؛
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: «بازیکنان حق دارند ناراضی باشند چون نباید برای تمرین و مسابقه دغدغه مالی داشته باشند.»
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا زادمهر در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «بازیکنان در روزهای گذشته اعتصاب کرده‌اند و تمرین نکردند. بازیکنان حق دارند اما باشگاه تلاش می کند تا امکاناتی را برای تیم مهیا کند. اینجا نه دولتی است و نه خصوصی و اسپانسری که می آید باید بررسی شود و بهترین اسپانسر برای تیم انتخاب شود. برند پرسپولیس را نمی شود ارزان فروخت و طاهری مسئول مذاکره با اسپانسرها است تا بهترین اسپانسر انتخاب شود.»

 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با اعتصاب بازیکنان کاری درست می شود؛ گفت: «چون خودم فوتبال بازی کرده ام، می دانم که بازیکنان توقعاتی دارند اما چند بازیکن تیم هستند که مشکلات پیچیده‌تری دارند و آنها در اولویت هستند. به هر حال همه دغدغه دارند که مشکل بچه ها را حل کنند و در زمان بسیار کوتاهی این مشکلات باید حل شود.»

 

زادمهر افزود: «بچه ها وقتی وارد زمین می‌شوند تمرکز کامل روی بازی دارند و حق با آنهاست و باید حقوق شان را بگیرند. یک سری مشکلات وجود داشت و حتی دنبال فروش این باشگاه بودند که نمایندگان مجلس اجازه ندادند و همین مسائل باعث شده تا اسپانسرها دنبال این باشند که قیمت را پایین بیاورند.»

 

زادمهر در پایان گفت: «مشکلات پرسپولیس حل می شود. همانطور که بحث فنی حل می‌شود این مسائل هم حل می شود. طاهری با اسپانسرها در حال مذاکره است و نتیجه را به هیات مدیره گزارش می دهد تا در نهایت تصمیم بگیریم و مطمئن باشید بهترین اتفاق برای پرسپولیس خواهد افتاد.»

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها