به گزارش پایگاه 598، نمایشگر بزرگی در اکثر نمایندگی های فروش تسلا نصب شده که تحت عناوینی چون ایمنی، رانندگی خودکار و موتورهای الکتریکی قدرتمند اقدام به تشریح جزئیات شاسی بلند مدل ایکس و معرفی شبکه گسترده عرضه محصولات تسلا میکند.
ریکاردور تیس، قائم مقام ارتباطات تسلا گفت: مشتریانی که خودروهای الکتریکی را خریداری می کنند وارد مرحله کاملا متفاوتی در مقایسه با خریداران خودروهای سوختی میشوند. هیچ کسی وارد نمایندگی نمی شود و به یکباره از نحوه کار یک ایستگاه شارژ سوال نمی کند. بلکه عموما درباره نحوه شارژ خودرو سوال می کنند.
مدیریت تسلا درصدد است تا سال 2020 تعداد 500 هزار دستگاه از محصولات را در سراسر جهان به فروش برساند. برای همین منظور برروی فروش مدل ایکس حساب ویژه ای باز گرده و درنظر دارد پیش از عرضه آن در بازار نمایندگی ها را آماده فروشش کند و با قرار دادن اطلاعات کافی در مورد این خودرو مشتریان بیشتری را برای آن پیدا کند.