کد خبر: ۳۳۵۳۰۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آمار اعلامی محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر ایجاد ۷۰۰ هزار شغل در بهار سال ۹۴، اظهار داشت: درباره این آمار اطلاعی ندارم

به گزارش پایگاه 598، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با بیان اینکه از آمار اعلامی نوبخت درباره ایجاد 700 هزار شغل در بهار امسال، اطلاعی ندارم، گفت: سال 94 وضعیت اشتغال جوانان از سال‌های قبل‌تر بهتر می‌شود.

حسن طائی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره آمار اعلامی محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت مبنی بر ایجاد 700 هزار شغل در بهار سال 94، اظهار داشت: درباره این آمار اطلاعی ندارم.

وی درباره میزان اشتغال ایجاد شده در سال 94 و مقایسه با سال‌های قبل، افزود: وضعیت اشتغال در سال 93 بهتر از سال 92 و در سال جاری هم بهتر از سال‌های گذشته خواهد بود.

معاون وزیر کار، علت روند رو به رشد اشتغال در کشور را گشایش‌های سیاسی عنوان کرد و گفت: با توجه به تحولات خارجی و برنامه‌های وزارت کار، وضعیت اشتغال بهتر و ریزش‌های مربوط به کار هم کاهش چشم‌گیری خواهد داشت.

طائی در پایان درباره جلسات شورای عالی اشتغال هم، خاطر نشان کرد: تاکنون 7 نشست شوای‌عالی اشتغال برگزار شده است و تا پایان سال هم 4 جلسه دیگر برگزار می‌شود؛ نشست بعدی شورا در شهریور ماه خواهد بود.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها