کد خبر: ۳۳۲۵۴۳
زمان انتشار: ۰۶:۲۰     ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
مدافع پرسپولیس معتقد است که پیشکسوتان این تیم باید از پرسپولیس حمایت کنند.
به گزارش پایگاه 598، پرسپولیس تهران درروزی که محسن بنگرمدافع با تجربه و بلند بالای خود را روی نیمکت نشانده بود چهارگل ازسپاهان دراصفهان خورد تا شکست سنگینی را درهفته سوم تجربه کند.

درحالی که تصورمی کردیم محسن بنگرپس ازاین باخت برآشفته شود و زمین و زمان را به هم بدوزد اما روش دیگری را پیش گرفت و به دفاع ازتصمیم برانکو پرداخت و... بهتراست خودتان با ما و محسن بنگرباشید تا انتهای این مصاحبه؛


*پس ازپایان بازی عنوان کردی که بابت نیمکت نشینی ناراحتی اما اعتراضی نداری؟
- بله، من یک بازیکن حرفه ای هستم و خوب می دانم تصمیم گیرنده اصلی سرمربی تیم است چون مسوولیت تیم با اوست. همچنین طبیعی است که هربازیکنی بابت نیمکت نشینی ناراحت باشد و شما هیچ فوتبالیستی را دردنیا سراغ ندارید که روی نیمکت بنشیند و ته دلش خوشحال باشد.


*ولی بارها دیده شده درچنین مواقعی بازیکن اعتراض می کند و..؟
- خب اشتباه است! مصاحبه راحت ترین و پیش پا افتاده ترین راه است درحالی که من اهل مبارزه هستم. اهل جنگ هستم و آن قدرمی جنگم و درتمرینات خوب کارمی کنم تا باردیگرپیراهن فیکس پرسپولیس را پس بگیرم.


*باورش سخت است که نه اعتراض کنی، نه قهرکنی و نه بخواهی علیه کسی مصاحبه کنی؟
- مگرکاسیاس کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا وقتی نیمکت نشین شد مصاحبه کرد؟ آیا علیه کسی حرف زد؟ ایستاد و مبارزه کرد. من هم به تصمیم مربیان احترام می گذارم و دنبال اعتراض هم نیستم. درفوتبال روزهای خوب وجود دارد و روزهای بد هم هست. منتظرفرصت دوباره کادرفنی می مانم.


*ولی برخی ها معتقدند برانکو به محسن بنگراعتقادی ندارد؟
*آخرچه کسی این حرف را زده است؟ سرمربی اگرمرا نمی خواست اول فصل می گفت و این حرف ها را باورنمی کنم.

*یعنی به گوش خودت نرسیده است؟!
- (خیلی جدی) چرا به گوشم که رسیده است اما فوتبال شغل من است و خودم را با افکارمنفی مشغول نمی کنم. باورهم نمی کنم برانکو به من اعتقاد نداشته باشد و به جای باوراین حرف ها سعی می کنم بهترین تمرینات را درهفته پیش رو انجام بدهم و باردیگربه ترکیب برگردم.

*فکرش را می کردی پرسپولیس ازسپاهان اصفهان چهارگل بخورد؟
- فوتبال همین است. کسی فکرش را می کرد برزیل درخانه خودش ازآلمان هفت گل بخورد؟ اما همه دیدیم این اتفاق افتاد. الان هم باید بازی با سپاهان را فراموش کنیم و ازهمین حالا به ذوب آهن فکرکنیم. به نظرم پرسپولیس واقعی را باید ازبازی ذوب آهن به بعد ببینید. ما متاسفانه بعد ازآن بازی سنگین درخوزستان باردیگردرخانه حریفان بازی داشتیم و مسابقه دادن با سپاهان دراصفهان کارآسانی نیست. اتفاقا خوب هم بازی کردیم و دو گل به میزبان زدیم و اگراشتباهات فردی نبود بازی با این نتیجه تمام نمی شد.


*اغلب پیشکسوتان پرسپولیس خلاف نظرتو را دارند و حتی برخی عنوان می کنند برانکو باید برود؟
- من احترام خاصی برای همه پیشکسوتان و بزرگان پرسپولیس قائل هستم اما ازهمه این عزیزان می خواهم الان ازتیم ما حمایت کنند. پرسپولیس دراین مقطع نیازبه حمایت همه دارد و حتی ازشما مطبوعاتی ها و رسانه ها هم می خواهم دراین شرایط به پرسپولیس کمک کنید.

*بی تعارف امیدی به این پرسپولیس می توان بست؟
- چرا که نه؟ تازه سه هفته ازلیگ برترگذشته و ما اول راه هستیم. تازه بدن ها ول می کند و فقط یک بازی داخل خانه انجام دادیم و انشالله با حمایت هواداران ذوب آهن را دراستادیوم آزادی می بریم و باردیگربه اوج برمی گردیم.
*رقیب سنتی شما استقلال بهترازپرسپولیس نتیجه گرفته است. نظری ندارید؟
- (با خنده) امروزحال و حوصله کری خواندن برای کسی را ندارم. لطفا سووال بعدی!


*عملکرد کدام بازیکن پرسپولیس رضایت بخش بود؟
- همه بچه ها زحمت خود را کشیدند اما به نظرم مهدی طارمی، امید عالیشاه و علی علیپورکارخود را انجام دادند اما فوتبال همین است. سپاهان درضد حملات خیلی خوب ظاهرشد و توانست برنده اززمین خارج شود.


*درباره عملکرد گروه داوری نظری نداری؟
- به نظرمن حداقل یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد ولی با این حال بهتراست قضاوت دراین مورد را به کارشناسان داوری واگذارکنیم.
*لحظه ای که بلند شدی و به سمت نیمکت حسین فرکی رفتی تا به قول معروف رخصت بگیری، تماشاگران سپاهان شروع به شعارسردادن علیه تو کردند. آن لحظه چه احساسی داشتی؟
- (با بی خیالی) اصلا هیچ صدایی نشنیدم!


*شوخی می کنی یا جدی می گویی؟!
- آخرچه باید بگویم؟ من حدود هشت سال خوب و خاطره انگیزدرسپاهان داشتم و این تیم بخش عمده ای اززندگی ورزشی مرا به خود اختصاص داده است. توقع دارید چه حرفی بزنم؟ تماشاگراحساسی است و حالا ممکن است یک حرفی بزند. این باعث نمی شود که من بخواهم تمام آن خاطرات خوب را نادیده بگیرم!


*(به شوخی) امروزحسابی سربه راه هستی و اصلا نمی خواهی تیتربدهی؟!
- هرچه گفتم حرف دلم بود. خداوند برهمه چیزناظراست و من دراین سن و سال خوب می دانم چه می گویم. برای سپاهان و همین طورپرسپولیس هرگزکم نگذاشتم وکم فروشی نکردم. وجدانم هم راحت است و به همین خاطرآرامش دارم.


*راستی تلویزیون اصفهان هم درچند نوبت تصویرتو را روی نیمکت پرسپولیس نشان داد؟
- ازبس که خوش تیپ هستم (می خندد و ادامه می دهد) به هرحال سال ها دراصفهان و تیم سپاهان توپ زدم و شاید به همین دلیل لطف دوستان شامل حال من شد.


*درپایان حرف ناگفته ای نداری؟
- نه ازشما ممنونم. فقط می خواهم ازقول من بنویسید هیچ چیزی برای محسن بنگربالاترازموفقیت پرسپولیس نیست وبرهمین اساس باردیگرازهمه پرسپولیسی های واقعی می خواهم که به این تیم کمک کنند

منبع : خبرآنلاین

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها