کد خبر: ۳۳۲۲۱۲
زمان انتشار: ۰۵:۴۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598، پرویز مظلومی بعد از باخت استقلال برابر ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت و ما موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم که اگر این توپ‌ها گل می‌شد، نتیجه دیگری بدست می‌آمد.

وی با بیان اینکه هدف ذوب‌آهن استفاده از ضد حملات بود، افزود: در نیمه نخست بازی خوبی را ارائه کردیم اما وقتی گل نمی‌زنید و گل می‌خورید، نظم تیم به هم می‌ریزد. متاسفانه خیلی راحت موقعیت‌ها را به حریف واگذار کردیم. البته امروز، روز خوب رحمتی بود تا تنها دو گل دریافت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: اینکه در نیمه دوم نمی‌توانیم بازی خوب نیمه نخست خود را ارائه کنیم، موضوعی است که نیاز به آسیب شناسی دارد تا علتش را متوجه شویم. ضمن اینکه روی گل دوم، داور درحالیکه به صحنه نزدیک بود، خطای بازیکن ذوب‌آهن را ندید تا آنها به گل برسند.

وی همچنین تاکید کرد: استقلال در این بازی روی اشتباهات فردی گل خورد. بازیکنان باید در این خصوص پاسخگو باشند که چرا اینقدر ساده اشتباه کرده و به حریف فرصت گلزنی دادند.

مظلومی ادامه داد: وقتی گل می‌خورید، نظم تیمی به هم می‌ریزد، به همین دلیل باید حمله کنید که این بهترین فرصت را در اختیار تیم حریف برای انجام ضد حملات قرار می‌دهد. من به تیم ذوب‌آهن تبریک می‌گویم اما در آینده این نتایج را جبران می‌کنیم.

وی با تشکر از هواداران استقلال افزود: اینکه آنها در ورزشگاه می‌مانند و تا دقیقه آخر تیم را تشویق می‌کنند، باید به همه آنها خسته نباشید بگویم. ان شاء الله این نتیجه را جبران کرده و در بازی‌های آینده با ارائه بازی‌های بهتر و کسب نتایج مطلوب، دوباره آنها را خوشحال خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص صحبت‌های تند شهاب جهانیان مبنی بر اینکه سرمربی استقلال باید در هیات مدیره پاسخگوی این نتیجه ظریف باشد، تاکید کرد: هر وقت خواستند، پاسخ می‌دهم. سوال بعدی!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف خط دفاعی تیمش هم گفت: خط دفاعی ما نظم خوبی داشت، ولی نیمه دوم و بعد از اشتباهی که منجر به دریافت گل اول شد، آشفتگی دفاعمان بیشتر شد. بعد از گل تیم ما جلو کشید و همانطور که می‌دانید ذوب‌آهن خوب ضد حمله می‌زند. در هر صورت هر دو گلی که خوردیم، روی اشتباه خودمان به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ذوب آهن رفت و با دو گل مغلوب شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها